۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۲۴۶۶۲۳
امام جمعه سمنان:

توطئه دو مرحله‏ای شدن مذاکرات با هوشمندی و تدبیر رهبری خنثی شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سمنان گفت:‌ رهبر فرزانه انقلاب قاطعانه تأکید کردند، مذاکرات باید یک مرحله‏ای و شفاف باشد و تمام تحریم‏ها علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.
امام جمعه سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم استان سمنان در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: این حضور گسترده و کم نظیر مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، نوعی عبادت محسوب می‏شود.

 

وی خاطر‌نشان کرد: شعار جدید «نه تحریم، نه ذلت، مذاکره با عزت» از سوی راهپیمایان بصیر کشورمان مطرح شد و مردم اعلام کردند که علی‌رغم مشکلات داخلی همچنان متحد، یک دست و هم‌صدا برابر دشمنان قسم خورده خود، ایستاده‏اند.

 

امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: توطئه دو مرحله‏ای شدن مذاکرات از سوی گروه 1+5 با هوشمندی، تدبیر و درایت امام خامنه‏ای خنثی شد.

 

حجت‏الاسلام والمسلمین شاهچراغی بهانه‏گیری و مانع تراشی را علت اصلی طرف‏های مذاکره کننده برای توطئه دو مرحله‏ای کردن مذاکرات برشمرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب قاطعانه تأکید کردند، مذاکرات باید یک مرحله‏ای و شفاف باشد و تمام تحریم‏ها علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.

 

وی با اشاره به انقلاب مردم مسلمان یمن و پخش اذان شیعی برای نخستین بار از شبکه سراسری این کشور، اضافه کرد: این امر مایه خشم و عصبانیت دشمنان اسلام شد و سفارت‏خانه‏های آمریکا، انگلیس و فرانسه را در این کشور به تعطیلی کشاند.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در پایان به فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار شهید حسن شاطری، از شهدای عرصه دفاع مقدس و سازندگی اشاره کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید والامقام گفت: خدمات شایسته این سردار دلاور در دوران دفاع مقدس و سازندگی در ایران و برخی از کشورهای منطقه از جمله لبنان قابل ستایش است./977/پ202/ب4

ارسال نظرات