۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۲۴۶۶۳۰
امام جمعه کاشمر:

مردم در 22 بهمن نشان دادند مذاکرات عزتمندانه می خواهند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام یعقوبی گفت: مردم ما در روز ۲۲ بهمن نشان دادند که مذاکرات عزتمندانه می خواهند؛ مذاکراتی که عزت و اقتدار ما در آن حفظ و توافقی صورت گیرد که مانع پیشرفت کشور نشود.
حجت الاسلام سيد قاسم يعقوبي

به گزارش خبرگزاری رسا از کاشمر، حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی، امام جمعه کاشمر در خطبه های نماز جمعه این هفته با تقدیر از حضور شکوهمند مردم در راهپیمائی یو م الله 22 بهمن گفت: حضور شکوهمند براداران و خواهران در راهپیمائی روز 22 بهمن باعث سرافرازی و عزت اسلام و کشور شد.

 

وی افزود: با این راهپیمائی نشاط و شادابی اول انقلاب گویا دمیده شد و مسؤولان و دست اندرکاران فهمیدند که باید  راه امام و شهدا و انقلاب را چون  گذشته بی ترس و هراس جلو ببرند و از هیچ قدرتی نترسند که یک چنین ملت فهیم و بصیر و متحد پشتوانه آن ها است .

 

حجت اسلام یعقوبی افزود: مردم ما در روز 22 بهمن شعار دادند که مذاکرات عزت مندانه می خواهند ، مذاکراتی می خواهند که عزت ما و اقتدار  ما حفظ شود، توافقی می خواهند که مانع پیشرفت کشور نشود، توافقی  را امضا نکنید که مسیر رشد و پیشرفت انقلاب و دانشمندان کند شود، بلکه یک توافق خوبی باید بشود که منافع ملی و عزت ملی و پیشرفت ملت در آن حفظ شود.

 

امام جمعه کاشمر با اشاره به مذاکرات هسته ای بیان داشت: دولتمردان و تیم مذاکره کننده و مردم عزیز نگران نباشند اگر توافق حاصل نشود و دشمن حاضر نشد مسئله ای پیش نمی آید بلکه  ما تحریم ها را به شیوه دیگر دور می زنیم و جبران می کنیم.

 

وی تصریح کرد: برای شکستن تحریم ها روش های  دیگر داریم و آن راه های داخلی است که می توانیم تحریم هارا بشکنیم و دور بزنیم، خدا پشت و پناه ما است و این مومنان که خیلی سختی ها را تحمل کردند در راه پیشبرد انقلاب  پشت این انقلاب هستند.

 

حجت الاسلام یعقوبی گفت: دشمنان اگر خواسته باشد مکر و حیله کنند از آنان برگردید به خدا تکیه کنید همان خدائی که در طول این 36 سال شمارا یاری کرده در دفاع مقدس شما را یاری کرد؛ آن خدائی که فتنه ها را شکست داد و در همه مراحل پشت سر شماست و اکنون نیز هست بنابراین اقتدار و عزت خودتان را حفظ کنید./930/د101/ب5

 

 

ارسال نظرات