۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۲۴۶۶۶۳

بازدید نماینده آیت الله سیستانی از روند ساخت مؤسسه آموزش عالی حوزوی آمل

خبرگزاری رسا ـ نماینده آیت الله سیستانی از روند ساخت مؤوسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری(ع) آمل بازدید کرد.
آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد شهرستانی، نماینده آیت الله سیستانی شب گذشته یه همراه جمعی از اعضای دفتر آیت الله سیستانی در ایران و عراق، مدیر استانی حوزه های علمیه مازندران، ائمه جمعه شهرهای استان و مدیران شهرستان آمل از روند اجرای ساخت مؤوسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری(ع) آمل بازدید کردند.

 

حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی، مسؤول حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل در روند این بازدید با بیان این که مطالعات اجرای این پروژه از چند سال گذشته آغاز شده است، گفت: این مرکز توان آن را خواهد داشت تا 2500 نفر بتوانند در آن به علم آموزی بپردازند.

 

ییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با بیان این که  هجده رشته مختلف برای این مرکز در نظر گرفته شده است، بیان داشت: هدف گذاری مطلوبی برای این مرکز داریم که دسترسی خوبی به آن وجود دارد.

 

وی با اشاره به این که شش مرکز تخصصی در این مرکز دایر می شود، تصریح کرد: سالن آمفی تئاتر، نمازخانه ، استاد سرا و تمام امکانات لازم برای یک مرکز علمی و پژوهشی در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام جوادی آملی خاطرنشان کرد: این مرکز تلاش دارد تا سه استان مازندران، گیلان و گلستان را تحت پوشش قرار داده و از ظرفیت های آن بهره مند شوند.


مسؤول حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل ادامه داد: امیدداریم تا روند اجرای این پروژه به نحو خوب و مطلوبی اجرا شود که می تواند زمینه ساز خیر و برکات فراوان باشد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات