۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۷
کد خبر: ۲۴۶۶۸۹
حداد عادل:

باید از دانشگاه ها فارغ التحصیلانی همچون شهید شاطری به جامعه عرضه شوند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید زندگی شهید شاطری را به دانشجویان معرفی کنیم، گفت: ما می خواهیم از دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران فارغ التحصیلانی همچون شهید شاطری به جامعه عرضه شوند.
حداد عادل حداد عادل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامعلی حداد عادل نماینده مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید حسن شاطری که شامگاه جمعه در فرهنگسرای بهمن برگزار شد با بیان اینکه شهید شاطری موجب افتخار ایران اسلامی است، گفت: وظیفه ما الگوگیری از آن شهید و تربیت فرزندانی مانند او، برای آینده ایران اسلامی است.

 

وی در ادامه ابراز داشت: باید زندگی شهید حسن شاطری را به دانشجویان معرفی کرده و بگوییم که ما می خواهیم از دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران فارغ التحصیلانی همچون شهید شاطری به جامعه عرضه شود.


 
حداد عادل با اشاره به خاطره ای از شهید شاطری، گفت: تصویری که از این شهید بزرگوار به واسطه سفر یکروزه به لبنان در ذهن من باقی مانده بسیار زیبا و به یادماندنی است، او یک کلمه از خود سخن نمی گفت اما اثرش در تمامی فعالیت هایش محسوس بود.

 

وی افزود: او مردی با بینش انقلابی، منطبق بر تفکرات امام و رهبری، شخصیتی دارای دید وسیع به همراه اعتقاد به وحدت اسلامی در جهان اسلام، دشمن و دوست شناس و یادآور مجاهدان صدر اسلام بود.

 

غربیان را دل از بحر تو خون است/دل خویشان که می داند که چون است


نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افرادی همچون شهید شاطری مجاهدان صدر اسلام را تداعی می کنند، گفت: مردانی مانند شهید شاطری بوده اند که در صدر اسلام پیام  پیامبراکرم(ص) را به شهرهای مختلف رساندند و ما اسلام خویش را به آنان مدیون هستیم./811/پ202/ب4

ارسال نظرات