۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۲۴۶۸۰۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

تیم مذاکره کننده به دنبال تحقق عزت مقتدرانه نظام اسلامی باشد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که تیم مذاکره کننده به دنبال تحقق عزت مقتدرانه نظام اسلامی باشد ، افزود: ما باید به دنبال عزت و اقتداری حرکت کنیم که در راس آن خداوند متعال، امام زمان(عج)، امام راحل و خون شهدای گرانقدر بوده و رهنمودهای رهبری را در امور خود اجرایی کنیم.
حجت الاسلام مهدي تقي زاده، امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، امروز در جمع مدیران و مردم بخش دابودشت با بیان این که ملت ایران اسلامی در روز 22 بهمن حضور باشکوه و با بصیرتی داشته است، گفت: مردم ما جشن بزرگی را رقم زده که درود خدا بر این غیرت و عزت باشد.


امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که روز 22 بهمن جشن شکوه ایمان، اقتدار و صلابت ملت ایران بوده است، بیان داشت: از جمله پیام های روز 22 بهمن عبودیت و بندگی ملت ایران است و چون خداوند منان هدایت گری آن را انجام می دهد در مسیر عزت قرار دارد.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که ملت ایران در روز 22 بهمن عشق و ارادت خود به ساحت نورانی پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت معصومین(ع) را نشان دادند، تصریح کرد: مردم ما بیان کردند همواره دلداده به این بزرگواران بوده و عشق و ارادتی والا به خاندان عصمت و طهارت دارند.


استاد حوزه علمیه مازندران، ادامه داد: مردم ما بیان کردند همواره در محضر ولی زمان، امام راحل و شهدای گرانقدر حضور داشته و بر عهد و پیمان والای خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت قدم و استوار هستند.


وی با بیان این که مردم ما در روز 22 بهمن نقش آفرینی خوبی از خود نشان داده است، گفت: این حضور حماسی و پرشکوه سبب شد تا امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا خوشحال شوند.


امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که حماسه شکوه و اقتدار ملت ایران پیامی بزرگ به مدیران داشته است، بیان داشت: این حضور پر عظمت بار تکلیف مدیران را سنگین تر کرده است که مردم ما از شهرها و روستاهای مختلف در سراسر کشور به میدان آمده و ارز ارادت به ارزش های نظام اسلامی کردند.


حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که این حضور گسترده و پرشکوه سبب عزت و سربلندی شده است، تصریح کرد: ایران مردم با بصیرتی دارد که همواره در مسیر اقتدار و وحدت گام برداشته و پیرو راستین ولایت و ارزش ها هستند.


امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که مردم و مدیران ما در مسیر ولایت قرار دارند، گفت: مذاکره کنندگان باید تلاش کنند تا صلابت و اقتدار ما در مذاکرات حفظ شود و خدا نکند مسائلی رقم خورد که نتوانند در برابر مردم، امام راحل، رهبری و شهدا جوابی داشته باشیم.


وی با اشاره به این که تیم مذاکره کننده به دنبال تحقق عزت مقتدرانه نظام اسلامی باشد، افزود: ما باید به دنبال عزت و اقتداری حرکت کنیم که در راس آن خداوند متعال، امام زمان(عج)، امام راحل و خون شهدای گرانقدر بوده و رهنمودهای رهبری را در امور خود اجرایی کنیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات