۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۲۴۸۳۶۹
یادگار هشت سال دفاع مقدس:

ملت ایران در پیروی از ولایت فقیه ثابت قدم و پایدار است

خبرگزاری رسا ـ یادگار هشت سال دفاع مقدس، افزود: دشمن غافل از این بوده که مردم با قاطعیت پشت سر ولایت فقیه ایستادند تا خدشه ای به این جایگاه ارزشمند و والا وارد نشود که ملت ایران در پیروی از ولایت فقیه ثابت قدم و پایدار است.
يادگار دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، یحیی عسگری پور، یادگار هشت سال دفاع مقدس، شب گذشته در نخستین یادواره شهید والامقام حبیب الله سلیمانی فرد که در روستای کندوا بخش امام زاده عبدالله(ع) آمل برگزار شد با بیان اینکه در انزوای اخلاقیات که جامعه مان را در برگرفته بود نام روح الله بر دل همه سالکان نشست، گفت: امروز ما افتخار می کنیم انقلابی را به وجود آوردیم که در دل همه عاشقان در داخل و خارج از کشور نشسته و امید همه مظلومان جهان چشمشان به انقلاب ما دوخته است.


وی، افزود: نخستین حکومت اسلامی هستیم که شعار انقلابی سرداده و بساط بی دادگران را برچید وشهیدان را فدا کرد تا پرچم اسلام در دنیا برافراشته شود.


عسگری پور با بیان این که شهدا از مقام ارزنده و والایی برخوردار هستند، تصریح کرد: شهدا از منزلت و جایگاه گرانقدری برخوردار هستند که باید ادامه دهنده راه این بزرگواران باشیم.


یادگار هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: شهدا نشان دادند انقلاب ما حرکت توفنده و چراغ فروزنده ای است که خاموشی ندارد و اصل ولایت فقیه را داشته که دشمن تاب دیدن این اصل مترقی را ندارد.


وی با بیان این که تمام هدف دشمن خدشه دار کردن اصل ولایت فقیه است، گفت: دشمن تمام فشارها را بر ما وارد می کند تا این اصل برداشته شود و حاضر هستند تمام امکانات را به ما دهند.


عسگری پور، افزود: دشمن غافل از این بوده که مردم با قاطعیت پشت سر ولایت فقیه ایستادند تا خدشه ای به این جایگاه ارزشمند و والا وارد نشود که ملت ایران در پیروی از ولایت فقیه ثابت قدم و پایدار است.


یادگار هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: آن چه که توانست حماسه جاویدان حسینی را ماندگار کند خون نبود بلکه رسالت خون پاک شهدای کربلا بود که بعد از آن حماسه خونین، حضرت زینب(س) پرچمدار قیام امام حسین(ع) بود.


وی با اشاره به این که یاد شهدا باید در خاطره ها زنده بماند، افزود: امروز باید بیش از سال های گذشته زمان شناس باشیم و اختلاف اگر توسط هرکسی باشد شیطانی است که متاسفانه در طول تاریخ شاهد آن بودیم.


عسگری پور با گرامی داشت یاد شهید حبیب الله سلیمانی فرد، بیان داشت: امروز ما در این حسینیه جمع شدیم تا ضمن گرامی داشت یاد شهدا، باردیگر تجدید عهد با آرمانهای شهدای والامقام داشته باشیم که بتوانیم مخلصانه راه آنها را با عمل صالح خود ادامه دهیم.


یادگار هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: شهدا رفتند و ما اینک وظیفه داریم تا سیره نورانی و گرانقدر این بزرگواران را به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است ادامه دهیم./1314/پ203/ب

ارسال نظرات