۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۲۴۸۶۹۲
معاون تبلیغات اسلامی لرستان:

حضرت زینب در ولایت پذیری الگویی ماندگار است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که حضرت زینب(س) در ولایت پذیری الگویی ماندگار است، گفت: این بانوی بزرگوار در همه ابعاد زندگی الگویی ماندگار برای بانوان تاریخ است.
حضرت زينب

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک ولادت حضرت زینب(س) بیان داشت: صبر و استقامت از ویژگی های بارز حضرت زینب(س) بود.

وی با بیان این که حضرت زینب(س) در اطاعت و ولایت پذیری فاطمه صغری است، افزود: حضرت زینب(س) زینت و تکمیل کننده شرافت ها است.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که حضرت زینب(س) در صبر، بردباری و ولایت پذیری الگویی ماندگار است، خاطرنشان کرد: آن حضرت در مسیر اجرای فرمان الهی و زمانی که نیاز بود همراه امام حسین(ع) باشد حتی در قالب کلمه نیز مانع نشد.

وی در ادامه عنوان داشت: حضرت زینب(س) با وجود مصیبت های فراوان، در انجام واجبات الهی کوتاهی نمی کرد و هیچ گاه نماز شب را ترک نکرد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که حضرت زینب(س) در حجاب، اخلاق، گفتار، رفتار و سبک زندگی الگویی ماندگار برای زنان تاریخ است، افزود: بانوانی که حضرت زینب(س) را الگوی خویش قرار دهند هرگز پشیمان نمی شوند.

وی با تأکید بر این که ما باید در راستای معرفی و تبیین سبک زندگی اسلامی در جامعه تلاش کنیم، بیان داشت: حضرت زینب(س) بهترین ملاک و معیار سبک زندگی اسلامی است.

حجت الاسلام غلامی عنوان داشت: با قرار دادن برنامه دین در زندگی، دیگر هیچ امکانی برای لغزش و گناه باقی نخواهد ماند.

وی با تأکید بر الگوگیری زنان جامعه از سیره اخلاقی و رفتاری حضرت زینب(س) خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگ اسلام در ابعاد گوناگون زندگی، همسایه داری و همسرداری بهترین و برترین الگو برای زنان امروز و آینده جامعه است./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات