۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۲۴۸۷۳۴
عراقچی:

دیدار با آمانو خوب و سازنده بود

خبرگزاری رسا ـ عراقچی با مدیرکل آژانس بین­المللی انرژی اتمی دیدار و گفت و گو کرد که بعد از این دیدار گفت: همکاری های ایران و آژانس بین­المللی انرژی اتمی با سرعت بیشتری ادامه می­یابد.
ديدار عراقچي با آمانو

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از وزارت امور خارجه، سید عباس عراقچی، معاون حقوقی و بین­الملل وزیر امور خارجه پس از چهار روز مذاکره فشرده هسته­ای در ژنو، به وین رفت و صبح امروز با یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین­المللی انرژی اتمی دیدار و گفت و گو کرد.

 

دیدار عراقچی - آمانو حدود دو ساعت به طول انجامید که عراقچی پس از این دیدار به واحد مرکزی خبر اظهار داشت: دیدار بسیار خوب و سازنده­ای با آقای آمانو داشتیم.

 

معاون وزیر امور خارجه به همکاری­های مثبت ایران و آژانس اشاره کرد و افزود: همکاری­های ایران و آژانس بین­المللی انرژی اتمی با سرعت بیشتری ادامه می­یابد.

 

عراقچی ابراز داشت: با توجه به نقش مهمی که آژانس در هر گونه توافق احتمالی میان ایران با 5+1دارد، مرور این همکاری­ها ضروری بود.

 

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته­ای ایران تصریح کرد: نشست­های کارشناسی بین ایران و آژانس بصورت مستمر وجود داشته و در آینده سرعت بیشتری خواهد یافت./822/د102/ج

ارسال نظرات