۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۲۵۰۲۹۷
حجت الاسلام آقاتهرانی در گفت وگو با رسا:

موضوع پول های کثیف برای مجلس روشن شود برخورد قاطع خواهیم کرد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر وزیر کشور درباره پول های کثیفی که در عرصه سیاست وارد می شود، گفت: اگر این موضوع برای مجلس روشن شود با آن برخورد قاطع خواهیم کرد.
آقاتهراني

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، در واکنش به اظهارات اخیر وزیر کشور مبنی بر ورود پول های کثیف قاچاق در عرصه سیاست و فعالیت های انتخاباتی، گفت: اگر این موضوع برای مجلس روشن شود با آن برخورد قاطع خواهیم کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به برخورد قاطع مجلس با بحث درآمد های قاچاق ابراز داشت: در گذشته نیز این اتفاق افتاد و کسی که این کار را انجام داده بود؛ سیلی محکمی نیز به خاطر ارتکاب آن دریافت کرد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نسبت به تأثیر ورود پول های کثیف بر سرنوشت انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: در انتخابات خبرگان قضیه فرق می کند و این حالت در آنجا وجود ندارد ولی ممکن است برخی با این روش های غلط به مجلس شورای اسلامی ورود پیدا کنند که دستگاه های نظارتی باید دقت و نظارت بیشتری روی آن انجام دهند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این که بودجه فرهنگی کشور، جوابگوی هجمه شوم تبلیغاتی و فرهنگی دشمن با توجه به فعالیت گسترده شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی نیست، خاطرنشان کرد: با وجود تلاش های زیادی که در راستای افزایش این بودجه در مجلس انجام شد، این اتفاق نیفتاد و این بودجه بسیار ناکافی است و با آن تقریبا هیچ کار فرهنگی در سطح کشور نمی توان انجام داد؛ مخصوصا این که به شهرستان ها شاید چیزی نرسد.

 

حجت الاسلام آقاتهرانی در پایان برخی از سفرهای مسؤولان دولت را بی ثمر دانست و تأکید کرد: هزینه و فرصت خرج کردن برای تشریفات و تجملات نداریم؛ زیرا کارهای اساسی روی زمین مانده در کشور زیاد داریم./939/ت302/ج

ارسال نظرات