۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۲۵۰۵۷۸
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان:

دشمن تلاش می‌کند تا با تغییر روش مسؤولان به کشور ضربه بزند

خبرگزاری رسا ـ سردار فدا با اشاره به برخی تضادها و تغییرات در رفتارهای بعضی از مسؤولان گفت: عده ای در حالی کشور را ضعیف می‌پندارند که ما به جای جنگ در مرزهای کشور در فاصله 3 هزار کیلومتری با دشمنان وارد جنگ و نبرد شده ایم.
سردار فدا جانشين سپاه صاحب الزمان عج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار مجتبی فدا، جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای کوهنورد استان اصفهان، با اشاره به فشارهای دشمنان طی سال‌های پس از انقلاب اظهار کرد: طی 36 سال اخیر اصلی ترین هدف دشمن سرنگونی و عدم شکل گیری و موفقیت نظام مقدس اسلامی بوده است، دشمنان تلاش کردند تا مانع تأثیرگذاری کشور در منطقه شوند.

 

فدا با اشاره به توصیف دشمن از شرایط منطقه و نگرانی از شکل گیری هلال شیعی در خاورمیانه تصریح کرد: این مسأله از نظر استراتژیک و راهبردی بسیار حائز اهمیت است، تشکیل هلال شیعی به صورت ناخودآگاه در حال رخ دادن است و در این هلال ایران، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین در مدار اصلی محور مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند.

 

وی با بیان اینکه دشمن توانایی ساقط کردن نظام مقدس اسلامی را ندارد خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا با تغییر روش و رفتار و نگرش مسؤولان به جمهوری اسلامی ضربه بزنند، ایران نسبت به دوران دفاع مقدس به مراتب قدرتمندتر و قوی تر شده است و در سال‌های اخیر شاهد رشد توانمندی های کشور در زمینه های مختلف هستیم.

 

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، با اشاره به فعالیت گسترده دشمن در قالب رسانه های مختلف فارسی زبان ابراز کرد: دشمنان با بمباران تبلیغاتی در تلاش هستند تا مارا مجبور به عقب نشینی از ازرش‌های امام و انقلاب کنند و کاری کنند تا از اسلام و انقلاب اسلامی دست بکشیم.

 

فدا با اشاره به ظرفیت‌ها و تواندمندی های کشور برای پیشرفت و توسعه و تعالی گفت: در گذشته کشورما وارد کننده بسیاری از کالاهای مختلف بود ولی امروزه ما در زمینه های مختلف صادر کننده هستیم، پیشرفت های ما به علت تکیه نمودن بر توان و ظرفیت‌های نسل جوان است و دشمنان در تلاش هستند تا این نسل جوان و انقلابی و بسیجی را از صحنه کنار بزنند و کشور را از نیروهای ارزشی و انقلابی و ولایت مدار خالی کنند و از این طریق کشور را دچار مشکلات متعدد فرهنگی و اقتصادی کنند.

 

وی با اشاره سخنان اخیر نتانیاهو افزود: همان شخصی که پس از دوران دفاع مقدس صحنه را از نیروهای انقلاب و ارزشی خالی کرد چند روز پیش نمایندگان مجلس را که قسم خورده اند تا حافظ خون شهدا و منافع ملت باشند با نتانیاهو مقایسه می‌کند، آیا وادادگی و تغیر رفتار و افول کرد از ارزش ها باید در این حد باشد که دست به چنین رفتار ناپسندی بزنیم؟ نکته مهم این است که این اشخاص مدعی پیروی از امام خمینی و آرمان های انقلاب اسلامی هستند و به دورغ قسم می‌خورند، این اشخاص از ابتدا امام خمینی را قبول نداشتند و از ایشان تبیعت نمی‌کردند.

 

فدا با دروغگو خواندن برخی مدعیان تبعیت و پیروی از امام خمینی بیان کرد: علیرغم این همه بی احترامی و توهین به مقدسات و امام خمینی هیچ واکنشی از این افراد مشاهده نشده است و همین موضوع سندی است برای دروغگویی این اشخاص، اینها در حالی انقلاب اسلامی و کشور را ضعیف می‌دانند که ما به قدرتی رسیده‌ایم که به جای جنگ در مرزهایمان در فاصله 3 هزار کیلومتری با دشمن می‌جنگیم.

 

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، با اشاره به حمایت ایران از سوریه و عراق در نبرد علیه داعش تروریست‌های تکفیری تصریح کرد: با ترویج فرهنگ شهادت و سازماندهی دقیق گردان‌های شیعی بسیاری از مناطق اشغال شده در سوریه از داعش بازپس گرفته شد، در عراق نیز با دریات و تسلط رهبر معظم انقلاب و مرجعیت شیعه گردان‌های بسیاری برای نبرد علیه داعش شکل گرفت./1304/پ203/ب4

ارسال نظرات