۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۲۵۱۰۶۶
آیت‌الله دری نجف آبادی:

قدرت نظام اسلامی مرهون خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله دری نجف آبادی با بیان این‌که خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های ارزشمند نظام هستند، گفت: خدمت به آنان توفیق الهی است و امید می‌رود مسؤولان خادمان خوبی برای مردم شهیدپرور باشند.
آيت‌الله قربانعلي دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عصر امروز 17 اسفندماه در دیدار خانواده شهید حمید کوشک در اراک با بیان این که خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند خاطر نشان کرد: امروز وظیفه همه ما این است که از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران تجلیل به عمل آوریم.

 

آیت‌الله دری نجف آبادی با اشاره به این که  مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند، اظهار کرد: همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهداست.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جانبازان و شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی امنیت امروز ایران اسلامی را رقم زدند و ما امروز به خدمت به خانواده معزز شهدا و جانبازان افتخار می کنیم و به خود می بالیم.

 

امام جمعه اراک تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا زنده کننده قهرمانی‌های شهیدان و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند و مقدس این عزیزان است.

 

آیت‌الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های ارزشمند نظام هستند و همچنین خدمت به آنان توفیق الهی است و امید می‌رود مسؤولان خادمان خوبی برای مردم شهیدپرور باشند.

 

وی افزود: اگر امروز اقتدار، عزت و آبرو داریم، اگر امروز دولت مردان ما با قدرت در جهان حرف می زنند، همه به برکت خون شهیدان بلند مرتبه و خامواده های معظم شهدا است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه اعتلای ارزش‌های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب آرمان شهدا بود، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خیر خانواده‌های شهدا هستند و قطعا با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه مضاعف می‌گیرند.

 

امام جمعه اراک گفت: خانواده های شهدا و جانبازان یادگاران دفاع مقدس هستند و تمامی مردم و مسؤولان باید قدردان این بزرگان باشند.

 

آیت‌الله دری نجف آبادی در ادامه اظهار داشت: خانواده شهدا به ویژه پدران و مادران شهدا چشم و چراغ این انقلاب هستند و ما هر چه داریم به برکت خون پاک شهدا است.

 

گفتنی است، استان مرکزی شش هزار و 300 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./842/پ202/ب4

ارسال نظرات