۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۲۵۱۰۸۷

آیین رونمایی از رمان پنجشنبه فیروزه ای برگزار شد

خبرگزاری رسا - مراسم رونمایی از کتاب پنج شنبه فیروزه ای با حضور اهالی ادب و هنر در تالار گفت‌وگوی مجتمع شهدای سرچشمه برگزار شد.
کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سارا عرفانی نویسنده کتاب در مراسم رونمایی از کتاب پنج شنبه فیروزه ای که بعد از ظهر یک شنبه 17 اسفندماه در تالار گفت‌وگوی مجتمع شهدای سرچشمه برگزار شد، گفت: نوشتن این رمان چهار سال به طول انجامید.

 


وی با اشاره به بازخورد های پس از چاپ این رمان افزود: بازخوردها نشان داد که هرکس با ارتباط دلی و آنچه در قلب داشته است با این رمان ارتباط برقرار کرده است.

 


این رمان نویس افزود: مخاطبان با برقراری رابطه دلی با امام رضا(ع) با این رمان ارتباط برقرار کرده اند و من نیز در این میان نقش یک واسطه را به عهده داشتم.

 


عرفانی با بیان اینکه نوشتن این رمان به چه دلیل طول کشید، خاطرنشان کرد: هنگام نوشتن رمان دخترم به دنیا آمد و بعد از یک سال شروع به نگارش آن کردم و شب ها با فراغ خاطر شروع به نوشتن کردم.

 


وی خاطرنشان کرد: بعد از چهار سال  نوشتن، من واسطه برای حال خوب، ارتباط و برقرای با مخاطب هستم و امیدوارم که در زیارت های خود سهم داشته باشند.

 


نویسنده کتاب پنجشنبه فیروزه ای عنوان کرد: از ناشر این رمان سید علی شجاعی و همه کسانی که در نوشتن این کتاب من را همراهی کردند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 


در پایان این مراسم غزل بدیعی به روخوانی برخی از صفحات کتاب پنج شنبه فیروزه ای در بین حاضران در مراسم رونمایی این اثر پرداخت.

 


گفتنی است که رمان پنجشنبه فیروزه‌ای نوشته سارا عرفانی که از سوی انتشارات نیستان به چاپ رسیده است، از حیث بیان رویدادهای داستانی اثری امروزی است، این رمان در زمره آثار آپارتمانی و لوکس و شبه روشنکفرانه است و نه آثاری که به تمامی در مسجد و مکان های مذهبی می گذرد ساختار روایت دینی این رمان شکل گرفته در ساختارهای عادی و روزمره و قابل دسترسی زندگی امروز است و همین مسأله است که این داستان را برای ادامه خواندن ترغیب می کند./818/پ202/ب4

ارسال نظرات