۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۲۵۱۷۱۱
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران عزت و عظمت امروز ایران اسلامی را مرهون خون های پاک شهدا دانست.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت روز بزرگداشت شهدا، گفت: شهدا از مقام ارزنده و والایی برخوردار بوده که باید تلاش کنیم ادامه دهنده سیره نورانی این بزرگواران باشیم.

 

امام جمعه آمل با بیان این که شهدا با ایثار و مجاهدتی ارزنده در برابر دشمنان نظام اسلامی قرار گرفتند، بیان داشت: این بزرگواران با ایستادگی و مقاومت نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده و صحنه های ارزنده ای از ایثار و مقاومت را به نمایش گذاشتند.


وی تصریح کرد: همیشه باید یاد و نام این بزرگواران را گرامی داشته و تلاش کنیم تا سیره نورانی این عزیزان به نحوی شایسته در جامعه تبیین و منتقل شود تا نسل جوان جامعه با این مجاهدت ها آشنا شوند.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که شهدا با ایثار خود نشان دادند تا آخرین قطره خود در مسیر ارزش های نظام اسلامی ایستاده هستند، گفت: شهدا با ایثار و مثاومت خود در مسیر ولایت و ترویج و تحکیم ارزش های مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت کردند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران، ادامه داد: شهدا از جایگاه ارزشمند و والایی برخوردار بوده و از مقام ویژه ای نزد خداوند متعال برخوردار هستند که باید در مسیر آنان گام برداریم.


وی با بیان این که بهره گیری از سیره شهدا سبب سعادت و تعالی انسان می شود، گفت: باید در زندگی خود سیره ارزشمند شهدا را الگوی خود قرار داده و فریب ظواهر دنیایی را نخوریم.


امام جمعه آمل با اشاره به این که با تاکید بر این که عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است، بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانسته است به برکت حرکت در مسیر هدایت های امام خمینی(ره)، خون ها پاک شهدا و  بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در مسیر عزت و تعالی قرار گیرد.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که شهدا رفتند و ما باید ادامه دهنده سیره نورانی این بزرگواران باشیم، تصریح کرد: حرکت در مسیر بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه باید به عنوان یکی از خواسته های اصلی شهدای گرانقدر نظام اسلامی مورد توجه همگان باشد./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات