۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۲۵۲۲۶۸
مدیر کل اوقاف خبر داد؛

برگزاری آیین لحظه تحویل سال‌نو در بقاع متبرکه شاخص مازندران

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری آیین لحظه تحویل سال‌نو در بقاع متبرکه شاخص مجری طرح نوروزی آرامش بهاری استان خبر داد.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف مازندران امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری آیین لحظه تحویل سال‌نو در بقاع متبرکه شاخص مجری طرح نوروزی آرامش بهاری استان خبر داد. 

 

حجت الاسلام علیزاده در ادامه افزود: طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی همزمان با تعطیلات نوروزی در 240 بقعه و امامزاده استان مازندران اجرا می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که طرح نوروزی آرامش بهاری همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می‌شود، افزود: صد خیمه معرفت در این طرح در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مجری طرح نوروزی آرامش بهاری برپا می‌شود.

 

حجت الاسلام علیزاده اظهار داشت: در خیمه‌های معرفت غرفه‌های پاسخگویی به سؤوالات دینی و مذهبی، غرفه‌های کودک و نوجوان، ایستگاه‌های صلواتی، ایستگاه همه واقف باشیم و عفاف و حجاب برپا می‌شود.

 

وی از برگزاری ویژه برنامه‌های لحظه تحویل سال‌نو در بقاع و اماکن متبرکه مجری طرح نوروزی آرامش بهاری مازندران خبر داد و بیان کرد: برای هرچه بهتر برگزاری طرح آرامش بهاری جلسات متعددی در استان برگزار شده است و حضور پرشور مردم در لحظه تحویل سال‌نو در جوار امامزادگان سبب شده که با برنامه‌های متنوعی در خدمت مردم باشیم.

 

این مسؤول به تقارن ایام فاطمیه و اجرای طرح سوگواره یاس نبوی با ایام نوروز امسال اشاره کرد و ادامه داد: سفره هفت‌سین فاطمی در امامزادگان شاخص مجری طرح نوروزی آرامش بهاری برپا می‌شود.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که همه ساله پیام نوروزی مقام معظم رهبری پس از لحظه تحویل سال‌نو در بقاع متبرکه مازندران پخش می‌شود، گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه استان میزبان مناسبی برای مهمانان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز هستند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات