۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۲۵۲۳۵۵
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

وعده الهی بر اهتزاز پرچم اسلام و ولایت حتمی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام عباس ولایی گفت: اگر امروز ولایت‌مداری خود را در عمل ثابت کنیم، بصیرت و معنویت حاصل شده، زمینه ظهور حضرت قائم(عج) را فراهم خواهیم کرد.
حجت الاسلام ابوالفضل عباسي‌ولايي، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع بسیجیان حوزه‌های مقاومت بسیج تبریز شهدا را مظاهر قدرت نرم و منادیان صلح و عشق و عرفان دانست و اظهار داشت داشت: شهدا در عالم ملکوت زنده‌دلانی هستند که پیوسته در بارگاه الهی متنعم اند.

 


وی با بیان این‌که شهدا در جریان حیات طیبه الهی به جامعه انسانی و همه ملت های آزادی‌خواه جهان شور و حرارت می بخشند، خاطرنشان کرد: خداوند صفت (حی لایموت) را تنها به دوستان و مقربان درگاه خود که شهدا هستند نسبت می دهد و این صفت متعالی فقط تنها امتیاز شهدا و صدیقین است.

 


حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که شهدا سبک‌بالان دیار عشق و منادیان ایثار و رهروان همیشه جاوید نهضت سرخ عاشورا هستند، گفت: نخستین ویژگی شهدا بصیرت و تشخیص به موقع است، امروز ما باید از شهدا درس بصیرت و بیداری بگیریم که همانا بصیرت تشخیص مصداق است.

 


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید به این‌که کربلای حسینی تنها یک حادثه و اتفاق تاریخی نیست، افزود: کربلا در بعد زمان و حصار مکان خلاصه نمی شود، بلکه جریان ریشه دار و اصیل معنوی و معرفتی به وسعت تاریخ بشری است که با قیام امام حسین(ع) آغاز شده و با نهضت امام زمان(عج) تداوم می یابد.

 


وی با بیان این‌که یزیدیان و حسینیان هنوز هم حضور دارند و باید بتوانیم با بصیرت علوی و حسینی موضع دشمن را تشخیص دهیم، تصریح کرد: امام راحل سال‌ها از عبارت اسلام آمریکایی استفاده کردند که امروز گروه‌های تکفیری ها (القاعده، طالبان، داعش و النصره، شیعیان تکفیری افراطی) با محوریت عربستان سعودی، بیت شیرازی‌ها و اسلام سکولار مصداق بارز آن هستند.

 


حجت الاسلام ولایی ادامه داد: دشمنان علیه اسلام ناب محمدی موضع گرفته و می خواهند سیاست های شوم استکباری خود را با ایجاد تفرقه و درگیری بین آحاد مسلمانان بگسترانند و مسلمانان را با خود درگیر کنند، در این شرایط حساس و پیچیده تاریخی باید مسلمانان جهان اسلام حول محور توحید و پرچم ناب اسلامی جمع شده و نقشه های پلید آن ها را خنثی کنند.

 


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در پایان با بیان این‌که وعده الهی بر اهتزاز پرچم اسلام و ولایت حتمی است، خاطرنشان کرد: اگر امروز ولایت‌مداری خود را در عمل ثابت کنیم، بصیرت و معنویت حاصل شده، زمینه ظهور حضرت قائم(عج) را فراهم خواهم کرد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات