۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۲۵۲۹۲۸
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

12فروردین عمق تفکر دینی ملت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که 12فروردین عمق تفکر دینی ملت ولایتمدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند، تصریح کرد: این روز ارزشمند تاریخ انقلاب اسلامی نشان‌دهنده عمق تفکر و مظهر قدرت دینی ملت بزرگ و سربلند ایران اسلامی است.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که پس از صدر اسلام و گسترش اسلام در جهان واقعه‌ای مهم‌تر از روز 12 فروردین‌ماه و حاکمیت اسلام در ایران نبوده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی که به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و مردم در 12 فروردین‌ماه با آرای قاطع خود به آن رأی مثبت دادند الگویی تمام عیار برای همه آزادی‌خواهان و جمهوری‌خواهان و اسلام‌گرایان در اقصی نقاط جهان شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: اگر چه پیشرفت در حوزه‌های علمی، تکنولوژی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی را نیز می‌توان به عنوان برکات نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد اما این موفقیت‌ها در سایر کشورهای جهان نیز وجود دارد، ولایت و حاکمیت اسلام قله‌های ثمره جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی با بیان این که 12 فروردین جشن بزرگ ملتی است که خود راه و مشی حرکتی نظام خود را انتخاب کردند، افزود: ملت ایران در دوران انقلاب اسلامی و مبارزات خود همواره خواستار ایجاد حکومتی مردمی و اسلامی بودند و با رای پرشور خود به این خواسته رسیدند.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که روز استقرار جمهوری اسلامی در حقیقت خط بطلانی بر سال‌های حاکمیت طاغوت و استکبار جهانی در کشور اسلامی‌مان بود، تصریح کرد: نظام کنونی ما علاوه بر ماهیت ضد استکباری و اسلامی خود، مردم‌سالارترین نظام حاکم در جهان است و حتی کشورهایی که ادعای آزادی بیان و حقوق بشر را دارند نیز این مردم‌سالاری را ندارند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در ادامه سخنان خود از برگزاری آیین گرامیداشت سالروز جمهوری اسلامی ایران در استان مازندران خبر داد و گفت: این آیین همزمان با اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در صد بقعه و امامزاده مازندران برگزار شد.

 

وی با بیان این که 12فروردین عمق تفکر دینی ملت ولایتمدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند، تصریح کرد: این روز ارزشمند تاریخ انقلاب اسلامی نشان‌دهنده عمق تفکر و مظهر قدرت دینی ملت بزرگ و سربلند ایران اسلامی است.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به این که تکریم این روز در حقیقت تکریم از ولایت، امامت و تکریم از انقلابیون است، افزود: در روز 12 فروردین ماه ملت بزرگ ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی رأی مثبت و خود را به جهانیان اثبات کردند.

 

مدیر کل اوقاف مازندران خاطرنشان کرد: باید وقایع این روز بزرگ را به نسل آینده منتقل کرد چرا که در این روز با رای اکثریت قاطع مردم، نظام سیاسی کشور پس از دو هزار و 500 سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر یافت.

 

وی با اشاره به این که هدایت‌های حضرت امام خمینی(ه) به عنوان رهبری دینی و سیاسی عامل بسیار مهم و تعیین کننده در این مهم بود، ادامه داد: در هیچ انقلاب دموکراسی و جمهوریتی سابقه نداشته است که 98 درصد مردم به یک انقلاب رأی مثبت بدهند.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که مردم در این انتخابات به اسلام، قرآن و اهل بیت رای مثبت دادند، بیان داشت: مردم پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و آنها با انقلاب خود با اقتدار و سرافرازی رژیم طاغوت را تغییر دادند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات