۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۲۵۳۲۹۶
امام جمعه بروجرد:

سربلندی و عزت کشور در سایه همدلی و همزبانی دولت و ملت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با بیان این که تحقق آرمان های انقلاب در گرو همدلی و وحدت دولت و ملت است، گفت: سربلندی و عزت کشور در سایه همدلی و همزبانی دولت و ملت است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، صبح امروز، در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: کانون اصلی همدلی و همزبانی رهبر معظم انقلاب است.

 

وی افزود: نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب خط مشی و راهبرد نظام است که موجب حرکت دولت و ملت برای پیشبرد اهداف نظام می شود.

 

امام جمعه بروجرد وحدت، همدلی و همزبانی را از نعمت های بزرگی بیان کرد که خداوند 36 سال گذشته به ملت ایران ارزانی داشته است.

 

حجت الاسلام ترابی خاطرنشان کرد: ملت ایران با همدلی و همزبانی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون توانسته اند توطئه های دشمن را خنثی کنند.

 

امام جمعه بروجرد با بیان این که سربلندی و عزت کشور در سایه همدلی و همزبانی دولت و ملت است، افزود: همدلی و همزبانی دولت و ملت موجب پیشرفت اقتصادی، اقتدار منطقه ای و فرامنطقه ای، جهش علمی، تقویت ایمان و معنویت در جامعه می شود.

 

وی با بیان این که ملت بزرگترین سرمایه کشور است، اظهار داشت: حفظ پشتوانه عظیم مردمی نیازمند اعتماد مردم به نظام است.

 

حجت الاسلام ترابی بیان داشت: اعتماد دولت و ملت به یکدیگر در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ضروری است.

 

وی در ادامه با بیان این که حفظ پشتوانه مردمی با خدمات رسانی دولتمردان به مردم محقق می شود، خاطرنشان کرد: استقلال، حفظ تمامیت ارضی و کمتر شدن فشارهای اقتصادی و سیاسی کشور وابسته به حضور مردم است.

 

امام جمعه بروجرد حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی را دغدغه مشترک مردم و مسؤولان بیان کرد و افزود: این دغدغه موجب تقویت روح همدلی و همزبانی در جامعه می شود./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات