۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۵۳۹۴۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

بهره گیری از سیره فاطمی مصون بخش جامعه در برابر هجمه های فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که باید سیره نورانی حضرت فاطمه الزهرا(س) به عنوان الگویی ارزنده برای همه باشد، افزود: بهره گیری از سیره فاطمی مصون بخش جامعه در برابر هجمه های فرهنگی است.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن، گفت: این بانوی بزرگوار از مقام والا و ارزشمندی برخوردار است که باید قدر این نعمت های گرانقدر را دانسته و از سیره آنان در برنامه های زندگی خود بهره برداری کنیم.


امام جمعه آمل با بیان این که باید سیره نورانی حضرت فاطمه الزهرا(س) به عنوان الگویی ارزنده برای همه باشد، افزود: بهره گیری از سیره فاطمی مصون بخش جامعه در برابر هجمه های فرهنگی
 است.


وی با تاکید بر این که حضرت فاطمه الزهرا(س) دارای ویژگی های گرانقدری است که باید از ایشان استفاده شایسته داشته باشیم، تصریح کرد: انسان باید تلاش کند تا در زندگی خود از رهنمودها و سیره اهل بیت معصومین(ع) و حضرت فاطمه الزهرا(س) استفاده کند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران، خاطرنشان کرد: الگوگیری از حضرت فاطمه الزهرا(س) می تواند زندگی انسان را در مسیری ارزشمند و متعالی قرار داده و سعادت و رستگاری را برای او به همراه داشته باشد.


امام جمعه آمل با تاکید بر این که حرکت در مسیر تعالیم دینی سبب سعادت انسان می شود، گفت: انسان باید تلاش کند تا در زندگی خود به رضایت حضرت حق توجه داشته باشد.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که ولایت مداری از ویژگی های بارز حضرت زهرا(س) است، گفت: این بانوی بزرگوار در مسیر ولایت و همراه با حضرت امام علی(ع) گام برداشته و پیرو حقیقی مسیر ولایت بود.


وی با تاکید بر این که حضرت فاطمه الزهرا(س) نمونه ای کامل از ویژگی های ارزنده و گرانقدر است، بیان داشت: این بانوی گرانقدر در عبادت، تربیت فرزندان، حجاب و عفاف و دیگر مسائل یک الگوی کامل است.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خواهران ما باید در خصوص حجاب و عفاف حضرت فاطمه الزهرا(س) را الگوی خود قرار دهند، افزود: جامعه امروز ما نیازمند فرهنگ فاطمی است که باید تلاش کنیم از سیره این بانوی بزرگ استفاده کنیم.

امام جمعه آمل در پایان با بیان این که بهره گیری از سیره اهل بیت(ع) تعالی بخش زندگی انسان می شود، گفت: انسان باید تلاش کند تا پیوند مستحکم با این بزرگواران برقرار کرده و سیره نورانی ائمه اطهار(ع) و حضرت فاطمه الزهرا(ع) را وارد زندگی خود کند./1314/ت302/ب

ارسال نظرات