۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۲۵۴۳۲۹

امیر سپهبد صیاد شیرازی در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ برنامه "شاهد" که با هدف تکریم مقام شهدا و فرهنگ شهادت و برای معرفی شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی پخش می‌شود مورخ دوشنبه 24 فروردین 94 به معرفی شهید علی صیاد شیرازی می‌پردازد.
صياد شيرازي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، در این برنامه دوستان و همرزمان این شهید بزرگوار به تبیین خصوصیات اخلاقی و سبک زندگی ایشان و همچنین تشریح تلاش‌ها و روحیه جهادی این شهید بزرگوار خواهند پرداخت.

 

شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، روز شنبه21 فروردین 1378 در حالی که به قصد عزیمت به محل کار خود از منزل، خارج شده بود مورد سوء قصد یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین قرار گرفت و به شدت مجروح شد. اهالی محل که از این حادثه مطلع شده بودند بلافاصله او را به بیمارستان انتقال دادند اما متأسفانه بر اثر شدت جراحات وارده، تلاش پزشکان برای نجات او بی نتیجه ماند و امیر سرافراز ارتش اسلام پس از عمری مجاهدت در راه خدا به فیض عظیم شهادت نایل آمد.

 

بخشی از پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی:

 

امیر سرافراز ارتش اسلام و سرباز صادق و فداکار دین و قرآن، نظامی مؤمن و پارسا و پرهیزکار، سپهبد علی صیاد شیرازی امروز به دست منافقین مجرم و خونخوار و روسیاه به شهادت رسید.

 

این نه اولین و نه آخرین باری است که دلی نورانی و سرشار از عشق و ایمان و وفاداری به آرمان‌های بلند الهی، هدف تیر خشم و عناد و عصبیت از سوی زمره جنایتکار و فاسدی که ادامه حیات خود را در خدمتگزاری به دشمنان اسلام دانسته است، قرار می‌گیرد و دست خائن خودفروخته‌ای، نهال ثمربخش انسان والایی را قطع می‌کند. او مانند دیگر مردان حق از روزی که قدم در راه انقلاب نهادند، همواره سر و جان خود را برای نثار در راه خدا روی دست داشتند.

 

برنامه "شاهد" کاری از گروه معارف و جامعه به سردبیری و تهیه کنندگی امیرعباس خاقانی و گویندگی رضا حبیبی هر روز به جز جمعه ها ساعت 11:50 از رادیو معارف پخش می‌شود.

 

علاقه‌مندان برای دریافت برنامه می توانند به صفحه اختصاصی "شاهد" در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./978/د101/ی

ارسال نظرات