۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۲۵۵۴۸۱
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

منافع ملت و اقتدار نظام باید در توافقنامه هسته‌ای حفظ شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام فتح الهی نژاد گفت: نتیجه یک سال مذاکرات تیم مذاکره کننده هسته ای در این دولت، نهایتا منجر به صدور بیانیه ای شد و تا وقتی که تمام مفاد و بندهای این توافق به تأیید رهبری و مجلس و به اطلاع مردم نرسد به هیچ وجه معتبر و قابل اجرا نخواهد بود.
فتح الهي نژاد

حجت الاسلام فتح الهی نژاد، معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب و موضع ایشان نسبت به مذاکرات با گروه 1+5 اظهار داشت: قطعا ملت ایران توافقی را خواهد پذیرفت که تمامی منافع ملت ایران و اقتدار نظام در آن لحاظ شده باشد، در غیر این صورت هیچ توافقی قابل قبول نیست.

 

وی با تقدیر از تلاش ها و فعالیت های شبانه روزی تیم مذاکره کننده ایران افزود: با توجه به سابقه ای که آمریکا دارد، تنها به دنبال منافع خود در ایران و منطقه است و در این چند سال با صدور قطعنامه ها و تحریم های مختلف قصد ضربه زدن به ایران را داشته که به فضل الهی برایشان ثابت شد که هیچ تحریم و قطعنامه ای نمی تواند جلوی پیشرفت نظام را بگیرد.

 

حجت الاسلام فتح الهی نژاد تأکید کرد: در روند سیاست های کلی نظام، این رهبری است که مسیر را برای ما هموار و مشخص خواهد کرد و درباره مذاکرات نیز فرمودند که من مخالف مذاکره نیستم ولی نباید فریب آنها را خورد و در هر شرایطی باید منافع کشور حفظ شود.

 

وی گفت: نتیجه یک سال مذاکرات تیم مذاکره کننده هسته ای در این دولت، نهایتا منجر به صدور بیانیه ای شد و تا وقتی که تمام مفاد و بندهای این توافق به تأیید رهبری و مجلس و به اطلاع مردم نرسد به هیچ وجه معتبر و قابل اجرا نخواهد بود.

 

معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: نباید هر کس هر طور که می خواهد به تفسیر و تحلیل بیانیه صادر شده بپردازد و مطمئنا مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران می دانند که مسؤولان نظام، جز اعتبار، عزت و شرف ملتی که مرهون خون پاک شهیدان است به چیز دیگری نمی اندیشند.

 

حجت الاسلام فتح الهی نژاد در پایان افزود: بنا به گفته رهبر معظم انقلاب، توافقی قابل پذیرش است که در همان روز تمام تحریم ها علیه ایران یک جا برداشته شوند./967/ت302/ب4

ارسال نظرات