۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۵۶۴۰۵
مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه:

قبح‌زدایی ارزش‌ها و ترویج اباحه‌گری هدف امروز دشمن است

خبرگزاری رسا ـ مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه در پایان با اشاره به این که برخی‌ها برای جذب آرای خاکستری به دنبال اباهه‌گری و ترویج فساد هستند، گفت: دشمن به دنبال تضعیف باورها و اعتقادات ما است و سکولاریزم دولتی در حال شکل‌گیری است که باید با هوشیاری با آن مقابله کرد.
سردار احمد نوريان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، سردار احمد نوریان، مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه امروز در مراسم گرامی‌داشت سالروز فرارسیدن شهادت سردار حاج حسین بصیر اظهار داشت: حاج بصیر در فرهنگ پاسداری به معنای واقعی به عنوان یک اسوه و الگو مطرح بود و خدمتگزاری به مردم تمام وجودشان را فرا گفته بود.

 

وی تصریح کرد: ما وظیفه داریم تا این الگوهای زمان خود را بشناسیم و با تأسی از آنها از گردنه‌های سخت عبور کنیم و به سر منزل مقصود برسیم.

 

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه با بیان این که حاج بصیر در مسیر عقیده‌اش تلاش کرد، اذعان داشت: رد پای شهید بصیر را از قبل از انقلاب نیز می‌توان دید و حس مسؤولیت‌پذیری شهید بصیر با حضور در جنگ‌های افغانتسان و بوسنی اثبات می‌شود.

 

نوریان همچنین در ادامه سخنان خود اظهار داشت: الگوی جنگیدن و فرهنگ جبهه‌ها به منطقه منتقل شده است و در عراق و سوریه نیروهای بسیجی به میدان آمدند.

 

وی با تاکید بر این که پیروزی عراق نزدیک است، خاطرنشان کرد: پیوند مسلمانان در پیاده‌روی کربلا به اثبات رسید و به همه نشان دادند که تنها رمز پیروزی پیروی از ولی فقیه است.

 

نوریان در ادامه شعار سال انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری را بسیار هوشمندانه خواند و گفت: امسال شرایط بسیار حساسی در کشور، منطقه و جهان داریم.

 

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه افزود: شرایط منطقه بسیار پیچیده است و مذاکرات هسته‌ای نیز از موضوعاتی به شمار می‌رود که امروز ایران اسلامی را انگشت‌نماتر از گذشته کرده است.

 

وی در ادامه در خصوص مذاکره و توافق هسته‌ای میان ایران و 1+5 خاطرنشان کرد: با شرایط موجود به نظر می‌رسد تنها پوسته‌ای از تحریم‌ها حذف می‌شود.

 

نوریان تاکید کرد: امیدواریم کارگزاران نظام تا انتها صادقانه به جلو حرکت کنند و بدانند که دشمن به آسانی امتیاز نمی‌دهد و مهم‌ترین هدف آنها در این مذاکرات دو قطبی کردن جامعه است.

 

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه با بیان این که غرب به دنبال یارگیری از عناصر داخلی است، اظهار داشت: با وجود آنکه حقانیت اسلام بارها برای آنها روشن شده و پیروزی‌های زیادی را در منطقه به دست آورده‌ایم می‌خواهند نور خدا را خداموش کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید به توجه اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، اذعان داشت: دشمن به شیوه‌های مختلف به دنبال قبح‌زدایی ارزش‌های ما است و به دنبال ترویج اباهه‌گری است.

 

نوریان خاطرنشان کرد: متأسفانه در این شرایط برخی‌ها مشکل ایران را عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها می‌دانند، به نظر‌می‌رسد آنها باید به جای این سخنان به فکر حل مشکل بیکاری و ازدواج جوانان جمهوری اسلامی ایران باشند.

 

وی همچنین به عملکرد ضعیف وزارت ارشاد در تکذیب یا تائید مجوز به خوانندگی زنان، اظهار داشت: به شیوه‌های مختلف زنان در حال خوانندگی هستند و مسؤولان نه تکذیب و نه تائید می‌کنند.

 

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه در پایان با اشاره به این که برخی‌ها برای جذب آرای خاکستری به دنبال اباهه‌گری و ترویج فساد هستند، گفت: دشمن به دنبال تضعیف باورها و اعتقادات ما است و سکولاریزم دولتی در حال شکل‌گیری است که باید با هوشیاری با آن مقابله کرد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات