۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۲۵۶۹۷۹
آیت الله صافی گلپایگانی:

انتظار ما این است دولتمردان به معنای واقعی کلمه خادم مردم باشند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی گفت: بحمدالله این وزارتخانه سعی و تلاشش این است که به بندگان خداوند به ویژه محرومان و مستمندان خدمات صادقانه انجام دهد؛ سعی کنید در برابر این خدمت بزرگی که افتخار آن نصیب شما شده است، شاکر باشید و خدمت به مردم را برای خود سرمایه بزرگی بدانید.
ديدار علي ربيعي با حضرت آيت الله صافي ديدار علي ربيعي با حضرت آيت الله صافي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی شامگاه شنبه در دیدار علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته از سوی وزیر و خدمتگزاران به جامعه کارگری و نهادهای گوناگونی که زیر نظر این وزارتخانه است،گفت: کار شما به نظر من بسیار مقدّس و با اهمیت است و می توان گفت یکی از بزرگترین عبادت ها است، رسول اکرم(ص) می فرمایند«برّان لیس فوقهما برّ؛ الایمان بالله و النّفع لعباد الله» دو خوبی است که بالاتر از آنها خوبی وجود ندارد؛ یکی ایمان به خدا و دیگری نفع رسانی به بندگان خداوند است.

 

 

وی افزود: بحمدالله این وزارتخانه سعی و تلاشش این است که به بندگان خداوند به ویژه محرومان و مستمندان خدمات صادقانه انجام دهد؛ سعی کنید در برابر این خدمت بزرگی که افتخار آن نصیب شما شده است، شاکر باشید و خدمت به مردم را برای خود سرمایه بزرگی بدانید.

 

این مرجع تقلید اظهار داشت: ما هم از شما همین توقع را داریم و انتظار این است که شما و همه مسؤولان، بیشتر برای رفاه مردم و جلب رضایت آنان، انجام وظیفه کرده و به معنای واقعی کلمه، خادم مردم باشند.

 

وی با اشار ه به این که سازمان بهزیستی زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است ادامه داد: خدمت به معلولان و سالمندان و افراد ضعیف و ناتوان، یکی از بالاترین عبادت های الهی است که دین مقدس اسلام و ائمه طاهرین(ع) به آن توصیه های فراوانی کرده اند، اگر همه با این فکر و اندیشه وارد شوند، مشکلات کم کم برطرف شده و مردم در آسایش و رفاه خواهند بود.

 

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پایان ضمن آرزوی موفقیت بیشتر برای وزیر کار و تعاون و همه کارمندان این وزارتخانه، ابراز داشت: ان شاء الله با خدماتی که انجام می دهید، تحت عنایات و توجهات حضرت بقیة الله الاعظم(عج) باشید.

 

گفتنی است، در ابتدای این دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارش مبسوطی از فعالیت ها و برنامه های این وزارتخانه ارائه داد./1323/پ203/ج

ارسال نظرات