۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۲۵۹۱۷۵

دیدار مدیر عامل خبرگزاری رسا با رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل و مسؤولان خبرگزاری رسا امروز با رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دیدار کردند و در جریان فعالیت این نهاد پژوهشی قرار گرفتند.
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدمهدی محققی، مدیرعامل خبرگزاری رسا به همراه مسؤولان این رسانه حوزوی امروز با حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجف لک زایی، رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دیدار کردند.

 

بر اساس این گزارش، مسؤولان خبرگزاری رسا و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در این دیدار به تبادل نظر در عرصه اطلاع رسانی صحیح از فعالیت های پژوهشی روحانیان و فضلای حوزه علمیه قم پرداختند. 

 

نهادینه سازی فرهنگ اطلاع رسانی دینی، ایجاد تعامل مناسب پژوهشگران حوزوی با رسانه های حوزوی، و انعکاس فعالیت های پژوهشی حوزه علمیه به ویژه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در گستره بین المللی، محورهای مهم این نشست بوده که مسؤولان دو طرف بر آن تأکید کردند.

 

همچنین حجت الاسلام محققی  در سخنانی با اشاره به اهمیت نقش رسانه در توسعه علوم اسلامی در سطوح ملی و بین‌المللی یادآور شد: خبرگزاری رسا یک موسسه تخصصی رسانه‌ای با ماهیت حوزوی است که رسالت خود را در تبلیغ اندیشه های اصیل دینی می داند.

 

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های پژوهشی حوزه دین در جوامع اسلامی، بر ارتباط مستمر این پژوهشگاه با خبرگزاری رسا تأکید کرد و یادآور شد: خبرگزاری رسا با توجه به ماهیت تخصصی خود می‌تواند نتایج این تحقیق و پژوهش‌های ناب را در اختیار عموم علاقه مندان قرار دهد.

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین لک زایی با اشاره به چشم انداز بین المللی این پژوهشگاه در عرصه تولید علم، آخرین فعالیت های این نهاد پژوهشی را معرفی کرده است.

 

قابل ذکر است، محمدباقر انصاری، مدیر نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در حاشیه این دیدار، به تشریح فعالیت های انتشاراتی این پژوهشگاه پرداخته است.

 

گفتنی است، مشروح سخنان رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در بخش های دیگر خبری منتشر می شود./921/پ202/س

 

ارسال نظرات