۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۲۶۰۳۴۱
امام جمعه اسد آباد:

جمعیت هلال احمر با خدمت به مردم از اجر معنوی فراوانی برخوردار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اسد آباد گفت: بیشتر جمعیت هلال احمر را جوانان خداترسی تشکیل می دهند که با فداکاری ها و از خودگذشتگی های مثال زدنی، خود را بر بالین نیازمندان و حادثه زدگان رسانده و از اجر معنوی فراوانی برخوردار می شوند.
حجت الاسلام حسيني مجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد صبح امروز با حضور در جمع داوطلبان و امداگران هلال احمر عنوان داشت: در ماه های پر فضیلتی قرار داریم، رجب، شعبان و رمضان ماه های مبارکی هستند و نباید فضائل و معنویات این روزها و شب ها را از دست داد.

 

وی افزود: در این سه ماه باید زمینه تقرب خود به خداوند متعال را فراهم سازیم و با خودسازی و بالا بردن معنویات در وجود خود، بندگی را به اوج رسانده و خود را بیمه کنیم.

 

حجت الاسلام حسینی مجد با تقدیر از عملکرد جمعیت هلال احمر، خاطرنشان کرد: بیشتر جمعیت هلال احمر را جوانان خداترسی تشکیل می دهند که با فداکاری ها و از خودگذشتگی های مثال زدنی، خود را بر بالین نیازمندان و حادثه زدگان رسانده و از اجر معنوی فراوانی برخوردار می شوند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: این جوانان باید روحیه معنویت و خدامحوری و تقوا را در خود افزایش دهند و مراقب لغزش های دوران جوانی باشند.

 

امام جمعه اسد آباد افزود: امید است که این ناجیان مردم آسیب دیده، روز به روز در کار خود موفق تر بوده و خدمات ارزشمند خود را به مردم ارائه کنند.

 

حجت الاسلام حسینی مجد در پایان ضمن عضویت در جمعیت هلال احمر افزود: افتخار می کنم که عضوی از این جمعیت فداکار و دلسوز مردم باشم./967/پ203/ب4

ارسال نظرات