۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۶۰۵۹۳
با انتخاب نام فاطمه؛

زن 36 ساله کره ای به اسلام مشرف شد

خبرگزاری رسا ـ زن 36 ساله کره ای با حضور در دفتر نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با انتخاب نام مبارک فاطمه به اسلام مشرف شد.
تشرف به اسلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، جی یون، بانوی کره ای ساکن در شهرستان مراغه با حضور در دفتر امام جمعه این شهر در مراسمی با ادای شهادتین به دین مبین اسلام و مذهب تشیع مشرف شد.

 


بنابر این گزارش، وی با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری نام مبارک فاطمه را برای خود انتخاب کرد.

 


به گفته جی یون کره ای که ساکن شهرستان مراغه است، بعد از مطالعه دقیق درباره اسلام و تشیع با استفاده از منابع مختلف دینی از جمله قرآن و کتب فقهی، دین اسلام را انتخاب کرد و از این‌که توانسته راه سعادت را پیدا کند، خوشحال است.

 


جی یون گفت: کتاب های مختلفی در خصوص دین اسلام مطالعه
کردم و تاکنون در هیچ یک از نقاط جهان دینی که دارای ویژگی های خاص اسلام باشد، مشاهده نکردم و پس از مطالعه و تحقیق درباره این آئین و مکتب تشیع تصمیم گرفتم شیعه شده و به اسلام ایمان آورم.

 


حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه نیز در سخنانی با بیان این‌که عقاید اسلام و تشیع عالی‌ترین آموزه‌ها را برای سعادت بشری ارایه کرده است، اظهار داشت: این بانوی مکرم بر اثر رفت و آمد با خانواده ایرانی، برای تشرف به دین مبین اسلام علاقه‌مند شد./935/پ203/ب4

ارسال نظرات