۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۲۶۰۶۷۶
مدیر کل فرهنگ و ارشاد خبر داد؛

20 میلیارد ریال برای توسعه فعالیت های قرآنی در مازندران اختصاص یافت

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به فعالیت 80 مؤوسسه قرآنی در استان از اختصاص 20 میلیارد ریال برای توسعه فعالیت قرآنی خبر داد.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، احد جاودانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امروز در همایش بزرگ روابط عمومی های استان که در آمل برگزار شد با بیان این که روابط عمومی ها از اهمیت والایی برخوردار هستند، گفت: روابط عمومی ها با اخبار و گزارشات و نوع بیان خود سمت و سو به افکار عمومی می دهند.

 

وی با اشاره به این که بدون افکار عمومی نمی توان کاری را اجرایی کرد، بیان داشت: مدیران در صورتی موفق هستند که افکار عمومی را همراه خود داشته باشند.


جاودانی خاطرنشان کرد: باید روابط عمومی ها مسیر توسعه را به مردم شناسنانده و به آنان بگویند چه برنامه ای برای آینده داریم.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که روابط عمومی انتقال دهنده اخبار به مردم است که باید در راستا به نحوی شایسته گام بردارد، بیان داشت: این ارائه اخبار و اطلاعات باید به گونه ای باشد تا اثرگذاری خود را در جامعه ایفا کند.


وی با اشاره به این که دستگاهی موفق خواهد بود که روش های ارتباطی به مردم را به روز کند، افزود:ابزارهای ارتباطی به مردم متنوع است و زمانی موفق می شویم که از تکنولوژی های روز دنیا بهره گیری کرده و در این عرصه عقب نمانیم.


جاودانی با تاکید بر این که دستگاه های دولتی به روابط عمومی ها توجه چندانی ندارند، گفت: باید به روابط عمومی ها و حضور آنان در دستگاه های اجرایی به نحوی شایسته توجه شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: هر چه زمان می گذرد به روابط عمومی ها نیازی بیشتری داریم که باید اهتمام ارزنده ای در راستای توسعه اقدامات در این عرصه صورت گیرد.


وی با بیان این که برگزاری جشنواره های روابط عمومی و پایگاه های خبری ادارات می تواند در راستای توسعه فعالیت های این مجموعه مؤثر باشد، گفت: باید تلاش کنیم تا فعالیت ها و اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم برسانیم.


جاودانی با تاکید بر این که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارائه خدمات به مردم موفق نبودیم، بیان داشت: به سبب آن که ضعف اطلاع رسانی داریم فعالیت های فرهنگی و قرآنی دیده نشده و فعالیت های هنری مشاهده می شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به وجود هزار و ده کانون فرهنگی هنری مساجد و 80 مؤوسسه قرآنی در استان مازندران، تصریح کرد: توسعه و بسط فعالیت های قرآنی از جمله وظایف فرهنگ و ارشاد اسلامی است که تلاش داریم در این عرصه گام های خوبی برداریم.


وی با بیان این که 20 میلیارد ریال برای توسعه فعالیت های قرآنی مازندران در نظر گرفته شده است، گفت: نتوانستیم این امور را به مردم ارائه دهیم تا آنان از این اقدامات مطلع باشند و تلاش داریم تا به همه بخش ها توجه کنیم.

 

جاودانی خاطرنشان کرد: معرفی خدمات نظام اسلامی امید را دل های مردم زنده می کند که مقام معظم رهبری در این راستا فرمودند فعالیت های خود را به مردم بگویید تا با امید زندگی کنند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات