۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۲۶۲۱۴۳
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک:

6500 زائر اراکی به مرقد مطهر امام خمینی اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: سهمیه‌ای که کشور برای اعزام زائران شهرستان اراک در نظر گرفته حدود دو الی سه هزار نفر است اما در جلسه ستاد استانی تصویب شد که این تعداد به شش هزار و 500 نفر افزایش یابد.
رضايي فرمانده سپاه ناحيه مقاومت اراک جلسه شهرستاني ستاد ارتحال امام خميني(ره) و 15 خرداد در فرمانداري اراک جلسه شهرستاني ستاد ارتحال امام خميني(ره) و 15 خرداد در فرمانداري اراک جلسه شهرستاني ستاد ارتحال امام خميني(ره) و 15 خرداد در فرمانداري اراک جلسه شهرستاني ستاد ارتحال امام خميني(ره) و 15 خرداد در فرمانداري اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک عصر امروز چهارشنبه 30 اردیبهشت در جلسه شهرستانی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) و 15 خرداد در فرمانداری اراک بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد، یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان(ره) و شهدای والامقام را گرامی داشت و بیان کرد: دستاورد عظیم و بی نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با جانفشانی و فداکاری شهدای گرانقدر و رهبری عالمانه و شجاعانه امام خمینی(ره) به دست آمده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک خاطرنشان کرد: از مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توقع و انتظار داریم که هنر والای امام و ارزشهای مورد تاکید آن بزرگ مرد به درستی برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

 

رضایی در رابطه با سهمیه شهرستان اراک در جهت اعزام  به مرقد مطهر امام راحل بیان داشت: سهمیه‌ای که کشور برای اعزام زائران شهرستان اراک در نظر گرفته است حدود دو الی سه هزار نفر است اما، در جلسه ستاد استانی تصویب شد که این تعداد به شش هزار و 500 نفر افزایش یابد.   

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک در ادامه با اشاره به فرموده امام راحل(ره) که فتح خرمشهر فتح خاک نیست خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر فتح عظیم ترین و گرانقدر ترین ارزشهای انسانی و اسلامی است. 

 

رضایی به عنوان مسؤول فرعی کمیته اعزام کاروان زائران حرم امام راحل در ادامه به نیازهای این اعزام اشاره کرد و عنوان کرد: طی جلسات برگزار شده در این راستا، 25 دستگاه خودروی سبک، 10 دستگاه سواری، 10 مزدا  وانت، 125 اتوبوس، 60 مینی‌بوس، سه دستگاه ماشین یخچالدار، شش هزار لیتر سوخت گازوئیل و وعده‌های پذیرایی جهت اعزام این افراد نیاز خواهد بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک اظهار داشت: هر شهرستان، بسته‌ها و محصولات فرهنگی مورد نیاز را جهت آشنایی هرچه بیشتر آنها با شخصیت و اقدامات امام بزرگوار در اختیار کاروان‌های زائران ایشان قرار خواهد داد.

 

رضایی با بیان این که امام  خمینی(ره) انسانی عارف، فرهیخته، شجاع  و رهبری فرزانه بوده است تصریح کرد: شخصیت امام خمینی(ره) در سیاست داخلی و خارجی بسیار تاثیر گذار بوده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک با بیان این که یکی از مشخصه های مهم امام ساده زیستی بود خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) بهترین راهکار و روش مبارزه با استکبار و ابرقدرت‌های جهان را ساده‌ زیستی می دانست.

 

رضایی در ادامه گفت: حضور گسترده مردم انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برنامه ای گوناگون سالروز ارتحال امام خمینی(ره) باعث ناامیدی دشمنان اسلام و خنثی شدن توطئه های آنها می شود./842/پ203/ب4

ارسال نظرات