۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۶۲۳۱۳
مدیر فرهنگی و هنری آستان مقدس خبرداد؛

ارائه خدمات شبانه روزی در کتابخانه آستان مقدس قم

خبرگزاری رسا ـ مدیر فرهنگی و هنری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از ارائه خدمات شبانه روزی در کتابخانه جدید آستان خبرداد.
کتابخانه هاي کشور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)حجت الاسلام محمدی کرمانشاهی با اعلام این خبر گفت: ساختمان جدید کتابخانه حرم مطهر، در ضلع شرقی آستان به زودی تجهیز و قابل استفاده است.

 

وی با اشاره به راه اندازی و تجهیز ساختمان جدید کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در تابستان سال جاری افزود: کتابخانه جدید آستان یکی از بزرگ ترین کتابخانه های کشور است که در تالارهای مختلف به علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی خدمت رسانی می کند.

 

مدیر فرهنگی و هنری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) درباره ساختار کتابخانه جدید آستان گفت: در طبقه منفی 2 ساختمان جدید کتابخانه آستان، مخزن اصلی کتاب ها با ظرفیت 400 هزار کتاب قرار دارد و طبقه منفی 1 نیز کتابخانه قفسه باز و سالن مطالعه ویژه بانوان است.

 

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: به دنبال راه اندازی بخش کتاب های «زن و خانواده» در کتابخانه آستان هستیم.

 

وی با اشاره به تجهیز کتابخانه تخصصی قرآن و حدیث در طبقه همکف ساختمان جدید کتابخانه آستان اظهار داشت: در طبقه اول این کتابخانه نیز کتاب های تخصصی تاریخ و سیره اهل بیت(ع) و بخش ویژه کتاب های رهبری راه اندازی خواهد شد.

 

حجت الاسلام محمدی در ادامه افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، تا انتهای سال 94 بخش شبانه روزی کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در ساختمان جدید، با 10 هزار جلد کتاب و سالن مطالعه ویژه آقایان راه اندازی می شود./1323/د101/ی

ارسال نظرات