۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۲۶۲۴۶۷
استاد حوزه مازندران:

مراکز و تأسیسات نظامی جزء خط قرمزهای ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: دنیای استکبار باید بداند تسیسات نظامی خطوط قرمز نظام است و تیم مذاکره کننده هسته ای نباید از این قضیه غفلت کند.
استاد حوزه علميه قائمشهر

حجت الاسلام رجب حیدری، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و با بیان این که کلید حل مشکلات کشور تدبیر نخبگان جامعه است، تصریح کرد: کلید حل مشکلات در لوزان و ژنو و نیویورک نیست و با تدبیر نخبگان جامعه و اکسیر مقاومت می توان بر همه مشکلات جامعه غلبه کرد.

 

وی با بیان این که در جریان قرار دادن مردم و نخبگان از جزئیات مذاکرات مصداق همدلی و همزبانی است ادامه داد: نقد دلسوزانه نخبگان با بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت مردن از دولت می تواند دستاورد عظیمی برای تیم مذاکره کننده هسته ای در مقابل طرف غربی باشد.

 

استاد حوزه علمیه محمدیه با اشاره به آیه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ» و با تاکید بر اینکه انسجام قوا باعث پیروزی در مذاکرات می شود، خاطرنشان کرد: وقتی انسام های مؤمن در هر کاری در مقام مبارزه با خصم برآیند و انسجام قوا داشته باشند هم دشمنان خدا و هم دشمنان مسلمان ها شکست خواهند خورد.

 

وی با تاکید بر این که در مذاکرات هیچ اعتمادی به آمریکا نیست و روز به روز چهره فریب کارانه خود را آشکار می کند، بیان کرد: اگر تیم مذاکره کننده هسته ای با رعایت خطوط قرمز مقام معظم رهبری و با نرمش قهرمانانه از حقوق ملت ایران دفاع کنند به یقین حمایت رهبری و مردم را در مقابل مستکبران را خواهند داشت.

 

حجت الاسلام حیدری اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای را فرزند انقلاب دانست و افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری هنوز توافقی صورت نگرفته است، اما اگر توافق صورت بگیرد می تواند دستاورد خوبی داشته باشد و اگر هم توافقی صورت نگیرد چیزی از دست ندادیم.

 

وی با بیان این که آمریکا سلاح هسته ای را بهانه ای برای جلوگیری از پیشرفت علمی انقلاب مطرح می کند، ادامه داد: دشمن و استکبار جهانی می داند که ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست و از همه مهم تر از جایگاه فتوای ولی فقیه مبنی بر حرمت ساخت سلاح هسته ای در جامعه مطلع هستند.

 

عضو اصولگرایان قائمشهر با تاکید بر این که فناوری هسته ای نیاز آینده کشور است، اظهار داشت: کشوری می تواند علاوه بر پایداری خود، دیگر کشورها را قدرت ببخشد که مجهز به دانش هسته ای باشد و ایران کشوری است که به این جایگاه رسیده است.

 

وی تصریح کرد: ایران با پیشرفت در علوم هسته ای و حکومت بر دل های مستضعفان نقش به سزایی در بیداری اسلامی داشته است و خاری در چشمان ابر قدرت های مستکبر است.

 

حجت الاسلام حیدری دبیر کل سازمان ملل آمانو را فردی خائن به بشریت دانست و گفت: دبیر کل سازمان ملل فردی خائن و دست نشانده آمریکا است و برای حفظ منافع آنها تلاش می کند.

 

وی افزود: دنیای استکبار باید بداند تأسیسات نظامی خطوط قرمز ماست و تیم مذاکره کننده هسته ای نباید از این قضیه غفلت کند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات