۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۲۶۲۴۷۹
امام جمعه خرم آباد:

فرهنگ ایثار و پاسداری راه مقابله با توطئه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که فرهنگ ایثار و پاسداری راه مقابله با توطئه های دشمنان است، گفت: تفکر و اندیشه پاسداری موجب عزت و سربلندی جامعه می شود.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه اینن هفته با گرامیداشت آغاز ماه شعبان و اعیاد شعبانیه گفت: امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت سجاد( ع) برای احیای اسلام ناب و پاسداری از مکتب اهل بیت (ع) مبارزه کردند.

 

وی فتح خرمشهر را از مهم ترین روزهای دفاع مقدس ایران اسلامی دانست و افزود: فتح خرمشهر از بارزترین جلوه های نصرت الهی بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که در فتح خرمشهر  5 هزار و 400 کیلومتر از خاک وطن آزاد شد، تصریح کرد: این عملیات آغاز شکست های پی در پی رژیم بعث عراق و حامیان آنان بود.

 

وی در ادامه با اشاره به روز آغاز محاصره اقتصادی بیان داشت: 36 سال از عمر محاصره اقتصادی کشور می گذرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: با وجود تحریم ها کشور ایران روز به روز در عرصه های گوناگون موفق است.

 

محاصره اقتصادی دشمنان موجب پیشرفت کشور شد

امام جمعه خرم آباد اقتصاد مقاومتی را راه مقابله با تحریم های اقتصادی بیان کرد و عنوان داشت: محاصره اقتصادی دشمنان موجب پیشرفت کشور در عرصه های هسته ای، نظامی، پزشکی و فناوری شد.

 

وی در ادامه با اشاره به توطئه های دشمن یادآور شد: امروز دشمنان با ایجاد اختلاف بین مسلمانان به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: دشمنان به دنبال کشاندن جنگ نیابتی به مرزهای ایران اسلامی هستند.

 

وی با بیان این که ملت ایران پاسخ کوبنده ای به دسیسه های دشمن خواهد داد، اظهار داشت: ملت ایران امتحان خود را در دفاع از مرزهای اعتقادی، ارزشی و مرزهای کشور به خوبی پس داده است و در برابر دسیسه های دشمن بی تفاوت نمی ماند.

 

فرهنگ ایثار و پاسداری راه مقابله با توطئه های دشمنان است

امام جمعه خرم آباد در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و پاسداران استان افزود: جانبازان و ایثارگران در راستای پاسداری از مکتب اسلام ایثارگری و جانبازی کردند.

 

وی با بیان این که فرهنگ ایثار و پاسداری راه مقابله با توطئه های دشمنان است، عنوان داشت: تفکر و اندیشه پاسداری موجب عزت و سربلندی جامعه می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی جانبازان را سرمایه های بزرگ جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: جانبازان سند مظلومیت جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس هستند./9459/پ201/ح

ارسال نظرات