۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۶۲۶۳۰
استاندار خراسان رضوی:

یاوه گویی های غرب پایان ندارد/ هنوز هم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

خبرگزاری رسا ـ استاندار خراسان رضوی گفت: ایران به مدد جانفشانی های رزمندگان در دفاع مقدس، جزیره ثبات است و هنوز هم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
رشيديان - استاندار خراسان رضوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در پادگان شهید برونسی مشهد در جمع نظامیان، پیشینه خراسان در جانفشانی برای نظام و انقلاب را ستود و با اشاره به مواردی گفت: خراسان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش بی بدیل و فراموش نشدنی دارد. آیات عظامی چون رهبر معظم انقلاب، واعظ طبسی، هاشمی نژاد و بسیاری دیگر همواره در تاریخ انقلاب فعال بوده و نقش آفرینی کرده اند.

 

وی افزود: خراسان بیش از 23 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است. روحانیت و روحانیانی چون میرزا جواد آقا تهرانی، حضور و پشتیبانی شان از جبهه های جنگ بی بدیل بود. جهاد خراسان از جمله موفق ترین مراکز جهاد در پشتیبانی و حضور در جبهه بودند. مردم خراسان با اهدای جان و مال خود در این راه حماسه های بسیار آفریدند.

 

استاندار خراسان رضوی، اتحاد و همدلی را رمز پیروزی مداوم بر دشمنان دانست و اضافه کرد: هنوز یاد شهدای بزرگی چون برونسی ها، چراغچی ها،صیادها، شهرام فرها و بسیاری دیگر تا همیشه در سرتاسر خراسان و ایران اسلامی چشم نواز است. سبز پوشان سپاه و نیروی انتظامی حماسه آفرین هستند و لحظه ای در دفاع و سربازی این کشور و ملت تعلل نمی کنند.

 

وی تصریح کرد: آنان همیشه هشیارند و تحرکات دشمن را رصد می کنندبا به روز بودن تجهیزات آمادگی خود را همواره به رخ می کشند. همچنان که رهبر معظم انقلاب در دنباله فرمایش امام که فرمودند: « امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند»، اضافه کردند: «شما غلط می کنید دوران بزن در رو تمام شده است»؛ این اقتدار نظام اسلامی است.

 

 رشیدیان با اشاره به پیشگامی جمهوری اسلامی در دعوت به اتحاد گفت: در دنیایی که به واسطه مداخلات غرب و امریکا و صهیونیست پر از جنگ و خونریزی و ظلم و ستم است؛ جمهوری اسلامی جزیره ثبات و استقلال است. ایران اسلامی در دعوت به سوی اتحاد پبشگام است. یاوه گویی های غربی ها تمامی ندارد. روز گذشته رییس جمهوری آمریکا برای شاد کردن صهیونیست ها باز علیه ایران و ضد جمهوری اسلامی جملاتی گفته بود.

 

وی با اشاره به مراسم بزرگداشت فردوسی افزود: چند روز قبل مراسم بزرگداشت فردوسی بزرگ بود. بعضی سروده ها و حماسه های او جواب خوبی برای یاوه گویی های غربی هاست. این کشور سرزمین قهرمانان و پهلوانان و دلیرانی است که همواره آماده حفظ و دفاع از کیان ایران هستند.

 

نیروی ارتش و سپاه و بسیج و دولت و ملت، یکدل و یکزبان گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند. در هر حالتی آماده اند که از ارزش های دینی و ملی و انقلابی دفاع کنند. ما به غربی ها و آمریکا توصیه می کنیم ملتی را که هشت سال در جنگ آزمون پس داده اند را با جنگ امتحان نکنند./930/پ202/ب5

 

ارسال نظرات