۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۶۲۶۶۵
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت حیدریه:

کشور های اسلامی ایران را نماد مقاومت و استکبار ستیزی می دانند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نوروزی گفت: عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر، چیزی جز ایثار و مقاومت ملت ایران را نشان نمی دهد و همگان وظیفه دارند در ترویج این نماد و همچنین انتقال فرهنگ مقاومت به نسل های آینده انقلاب و نظام تلاش کنند.
آزاد سازي خرمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از تربت حیدریه، حجت الاسلام علی نوروزی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت حیدریه صبح امروز در  همایش آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: ملتی که در رأس مکتب و سیر تکاملی خود شهادت را ترسیم کرده هیچ گاه به بیگانگان و زیاده خواهان عالم باج نخواهد داد.

 

وی به سخنان هفته گذشته رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: ملت ایران هیچ گاه اجازه نمی دهد الگوی بازرسی از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته ای ایران در مفاد توافق ترسیم شود. در حال حاضر نیز حقایق تلخی در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام در حال وقوع است و  دستهای پنهان آمریکا در جنایات علیه مسلمانان آشکار شده است.

 

حجت الاسلام نوروزی با بیان این که حضور ولایت فقیه، پشتوانه گرمی برای کشور خواهد بود، یاد آور شد: آن چه که سبب اقتدار کشورمان شده است حضور رهبری صالح و مجتهدی جامع در راس نظام بوده به نحوی که تمام کشور های اسلامی از ایران به عنوان الگوی مقاومت یاد می کنند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: امروز مردم مظلوم یمن در کشورشان با تروریست ها و ال سعود می جنگند، اما روشنفکران غرب زده آن ها در صنعا به آمریکا چراغ سبز نشان داده و به کشور و مردم خود خیانت می کنند. همچنین آن ملتی که در رأس مکتب و سیر تکاملی خود شهادت را ترسیم کرده است بدون شک هیچ گاه به بیگانگان و زیاده خواهان عالم باج نخواهد داد.

 

 وی در ادامه با اشاره به رانت خواران و فرصت طلبان و اقدامات شنیع آن ها تصریح کرد: ملت ایران به خوبی واقف است که مشکلات اقتصادی کشور  به واسطه رانت خواران و آقازاده هایی به وجود آمده که هر زمان دلشان بخواهد می توانند بازار را دچار بحران کنند. امروز حتی در خلیج عدن هم کاری از ناوگروه های امریکا و آل سعود ساخته نیست و کشتی شاهد ایران که حامل کمک های انسان دوستانه به یمن است با قدرت و اقتدار به مسیر خود ادامه می دهد.

 

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به مراکز آموزشی کشور و سوء استفاده دشمن از آن، تأکید کرد: امروز عده ای با استفاده از فضای بوجود آمده در مراکز دانشگاهی به جای حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه علم، جوانان را به رقاصی و عیاشی گری سوق می دهند. آقایان در برخی از مراکز آموزشی کشور به جای تعمیق ایمان و معرفت و علم در جوانان، به دنبال مباحث حزبی و سیاسی و فتح سنگر به سنگر هستند.

 

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت حیدریه با اشاره به آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر چیزی جز ایثار و مقاومت ملت ایران را نشان نمی دهد  و همگان وظیفه دارند در ترویج این نماد و همچنین فرهنگ مقاومت نسبت به نسل های آینده انقلاب و نظام تلاش کنند./930/پ202/ب5

ارسال نظرات