۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۲۶۲۶۷۸

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی از مردم استان

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در پیامی مشترک از مردم استان به خاطر استقبال از کاروان تدبیر و امید قدردانی کردند.
نشست خبري رييس جمهور در تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان‌شرقی در این پیام مشترک با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: طلیعه شعبان امسال به خاطره ای ماندگار در تقویم حماسه ابراز وفاداری مردم ولایتمدار آذربایجان شرقی به انقلاب، نظام اسلامی و ولایت فقیه تبدیل شد.


این پیام می افزاید: این بار سفر کاروان تدبیر و امید در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی با حضور حجت الاسلام روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران این حماسه را رقم زد. شما با حضور گرم و پرشور خود در مراسم استقبال و سخنرانی رییس جمهوری و هر فرصت دیگری که دست داد چنان جلوه هایی از وفاداری به نظام و مهمان نوازی و ابراز محبت به رییس جمهوری منتخب خود نشان دادید که جای بسی تقدیر و تشکر است.


در پیام مشترک آیت الله محسن مجتهد شبستری و اسماعیلی جبارزاده در پایان این پیام اظهار امیدواری کرده اند: خداوند متعال به احترام مولود سوم شعبان و سایر موالید عظیم الشان این ماه، انقلاب اسلامی را به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل فرماید.


قدردانی دفتر رییس جمهوری از استقبال پرشور مردمِ آذربایجان شرقی


دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی از استقبال پرشور و صمیمی مردمِ غیور و سلحشور آذربایجان شرقی از کاروان تدبیر و امید قدردانی و عنوان کرد: در آستانه ماه شادی بخش شعبان و میلاد پیشوایان نور و هدایت (ع)، استقبال پرشور و صمیمی مردمِ غیور وسلحشور آذربایجان شرقی از کاروان تدبیر و امید که نمادی درخشان و هوشمندانه از راهبرد دولت و ملت، همدلی و همزبانی است، امیدی تازه برای تلاش افزون تر و ثمربخش تر در دل خادمان ملت برانگیخت.


در این پیام افزوده شده است: تبریز، شهر پرافتخار ایران، این سرزمین عشق، عرفان وادب، آزادگی و هنر، همواره خاستگاه دین و علم و مهد پرورش مجاهدان و مبارزان سرافراز بوده و از دوردست تاریخ تا امروز نام آن برای ایران با افتخار واعتبار همراه شده است.


در بخش دیگری از این پیام آمده است: نهضت مشروطه، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سایر عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تاریخ ما، جلوه گاه حضور بی دریغ وآگاهی بی نظیر مردم قهرمان این خطه بوده است. این بار نیز مردم بزرگوار آذربایجان شرقی با حضور آگاهانه و حمایت از خادمان خود، برگ زرین دیگری بر تاریخ رشادت ها و بزرگی های خویش افزودند.


در این پیام به پاس این مهمان نوازی و استقبال گرم و صمیمی از اقشار مختلف مردم استان، علما و فضلای گرانقدر، نمایندۀ ولی فقیه، نمایندگان مجلس خبرگان، ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، فرهیختگان وفرهنگیان، دانشگاهیان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، اصناف، کارگران، عموم اصحاب رسانه و خبرنگاران، ورزشکاران و ورزش دوستان پرشور، کشاورزان، نوجوانان و جوانان، نیروهای خدمتگزار و پرتلاش نظامی و انتظامی و همه گروه های سیاسی و نهادهای اجتماعی تقدیر و تشکر شده است.


در این پیام آمده است: امید است در سایۀ الطاف و عنایات الهی و در پرتو تدبیر و تلاش هرچه بیشتر مسوولان و همدلی و هم زبانی؛ تصمیمات، اقدامات و برنامه های دولت بتواند گامی مؤثر و راهگشا در برآوردن مطالبات به حق مردم این خطه پر افتخار و رفع برخی کاستی ها و مشکلات این استان غنی و مستعد باشد.


گفتنی است، رییس جمهوری اسلامی ایران و اعضای هیات دولت در هفدهمین سفر استانی دولت تدبیر و امید روزهای چهارشنبه و پنج شنبه این هفته و به مدت دو روز میهمان مردم استان اذربایجان شرقی بودند./935/د101/ب4

ارسال نظرات