۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۲۶۲۷۶۵
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی:

جانبازان نماد مقاومت در راه دین هستند

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: جانبازان، نماد و پرچمدار حقانیت و مقاومت در راه دین، مکتب اسلام و عترت پیامبر اعظم هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمين سعيدي

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار جانبازان که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: جانبازان، نماد و پرچمدار حقانیت و مقاومت در راه دین، مکتب اسلام و عترت پیامبر اعظم(ص) هستند.

 

وی با بیان این‌که چهره‌های جانبازان، خانواده‌های آنها و حضورشان در میان مردم، نشان می‌دهد نهضت ما صد درصد وابسته به مردم و برخاسته از مردم است تصریح کرد: شما نشان می‌دهید که انقلاب از شماست و این انقلاب به سادگی تا امروز حفظ نشده است؛ از این رو باید قدر آن را بدانیم.

 

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) جانبازان را الگویی برای جوانان معرفی کرد و افزود: امروز متأسفانه تبلیغات سوئی علیه جوانان برای به انحراف کشیدن آنها در عرصه کار و تلاش می‌شود؛ شما جانبازان باید نشان دهید وقتی در راه مقدسی جان و جسم را تقدیم کردید، در عرصه کار و تلاش و عرصه‌های دیگر نیز با جدیت حضور دارید، پس باید جوانان را نیز در این مسیر با خود همراه سازید.

 

وی خاطرنشان کرد: خادمان جانباز در کنار مقام جانبازی خود، در محضر کریمه اهل بیت(ع) به زائران و مجاوران این بانو خدمت می‌کنند. شما باید در امر به معروف و نهی از منکر و خدمت در آستان، الگویی برای همگان باشید و قدردان این انقلاب باشیم و در حفظ آن تلاش کنیم.

 

شایان ذکر است، در پایان این مراسم با اهدای لوح، از مقام خادمان جانباز در حرم مطهر تجلیل به عمل آمد./1323/د101/ی

ارسال نظرات