۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۲۶۲۸۱۸
امام جمعه محمودآباد:

آزادی خرمشهر نگینی درخشان در تاریخ دفاع مقدس است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمودآباد گفت: آزادی خرمشهر که در ادامه آن عملیات بزرگ بیت المقدس حاصل شد همچون نگینی در دفاع مقدس ملت بزرگ ایران اسلامی می درخشد.
امام جمعه محمودآباد

حجت الاسلام سید داود موسوی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با اشاره به روز سوم خرداد، گفت: آزادی خرمشهر که متعاقب آن عملیات بزرگ بیت المقدس حاصل شد همچون نگینی در دفاع مقدس ملت بزرگ ایران اسلامی می درخشد.


امام جمعه محمودآباد افزود: دشمن که استحکامات در خرمشهر را برای همیشه ماندن طراحی کرده بودند در مقابل اراده الهی رزمندگان اسلام با شکست مواجه شدند.


وی با تاکید بر این که دشمن در آزادسازی خرمشهر با ایثار و مقاومت مردم ناگزیر به تسلیم شده است، تصریح کرد: این اقدام سبب شد تا شورای امنیت و حامیان رژیم جنایتکار بعثی را به تکاپو اندازد.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: عملیات و آزادی خرمشهر توان حزب بعث و ماشین جنگی دشمن را شکسته و در هم ریخته است که آن ها با شکست مواجه شدند.


حجت الاسلام موسوی ادامه داد: این عملیات سبب به اسارت درآمدن هزاران نفر و انهدام چندین لشکر و تیپ از آثار ماندگار این نبرد بزرگ برای رزمندگان اسلام بوده است که در برابر دشمنان قرار گرفتند.


امام جمعه محمودآباد با گرامی داشت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، گفت: نام گذاری روز میلاد سرور آزادگان و بزرگ پاسدار انسانیت و حریت به نام روز پاسدار از ناحیه معمار کبیر انقلاب حضرت امام(ره) یک اقدام شعاری نبوده است.


وی با بیان این که پاسداران حریم انقلاب اسلامی و مکتب اهل بیت(ع) در حقیقت شایسته واقعی چنین نام بزرگی هستند، بیان داشت: پاسداران انقلاب اسلامی با خطر کردن در کلیه صحنه ها در مرزهای داخلی و خارج از کشور با اقتدا به امام حسین(ع) جاودانگی راه و مسیر را به ارمغان آوردند.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: پاسداران این ایستادگی و مقاومت را از بزرگ انسان تاریخ و بشریت به ارث برده و نام جاودان این پاسداران امروز راهبردی برای آزادگان جهان شده است.


حجت الاسلام موسوی، ادامه داد: مسیر شهادت  کابوسی برای جهانخواران عالم شده و خواب دنیا طلبان طماع را آشفته کرده و هسته های مقاومت را در جهان گسترش داده است./950/ت302/ب1

ارسال نظرات