۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۶۳۲۱۴
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی زنجان:

طرح اولیه ساخت آپارتمان ایرانی اسلامی آماده اجرا است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی زنجان با اشاره به این که عدم توجه به معماری، سبک زندگی ایرانی اسلامی را تحت تاثیر قرار داده است گفت: طرح اولیه آماده شده و آماده هستیم آپارتمان ایرانی اسلامی بسازیم.
سبک زندگي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، محمد حسین حسنی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان زنجان، امروز در دیدار با شورای مرکزی بسیج رسانه استان زنجان، با اشاره به فعالیت مرکز فرهنگی و معماری جهاد دانشگاهی در استان گفت: عدم توجه به معماری، سبک زندگی ایرانی اسلامی را تحت تاثیر قرار داده است.

 

وی در ادامه با اشاره به آماده شدن طرح اولیه آپارتمان های ایرانی اسلامی و آمادگی این نهاد دانشگاهی برای ساخت آن تصریح کرد: مرکز تولید محصولات فرهنگی و نمایشگاهی جهاد دانشگاهی نیز در راستای معرفی شبکه های خاکستری برای رصد آسیب های فضای مجازی در دو دانشگاه استان اجرا شده است.

 

حسنی در ادامه با اشاره به اجرای طرح ملی حجاب و عفاف با عنوان آب و آیینه گفت: برگزاری نمایشگاه سبک زندگی ایرانی اسلامی نیز در زنجان و در محل دانشگاه زنجان مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

 

این مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: استقبال دانشجویان از سوگواره میعادگاه عاشورائیان بسیار عالی و دور از انتظار بود و در نتیجه این استقبال خوب، 4هزار اثر در سال گذشته به این جشنواره ارسال شد.

 

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان زنجان در ادامه با بیان این‌که از صفر تا 100 درصد فعالیت‌های سلول های بنیادین را جهاد دانشگاهی انجام می‌دهد اظهار داشت: دو سوم فعالیت‌های بخش فناوری نانو نیز در اختیار جهاد دانشگاهی است.

 

حسنی در ادامه با اشاره به فعالیت های این نهاد دانشگاهی در زمینه تعالی فرهنگ تأکید کرد: در سال گذشته 25 عنوان کتاب چاپ اول در استان زنجان از سوی جهاد دانشگاهی چاپ شد و بزرگ‌ترین انتشارات کشور نیز متعلق به جهاد دانشگاهی کشور است که هر روز دو جلد کتاب در سال گذشته چاپ کرد.

 

وی در پایان تعامل با بسیج رسانه را مفیدبخش ارزیابی کرد و گفت: این دیدار می‌تواند فتح بابی برای ادامه همکاری‌های دو نهاد باشد./949/پ203/ح

ارسال نظرات