۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۲۶۳۴۲۷
با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعیدی؛

نشست اعضای جبهه فرهنگی استان قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست اعضای جبهه فرهنگی استان قم با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و امام جمعه قم برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمين سعيدي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در این نشست که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با ضروری دانستن کاربردی نمودن نشست های جبهه فرهنگی گفت: در این نشست ها باید آسیب ها را به صورت جدی دنبال کرد و در این مسیر مصداق ها، شیوه ها و وظایف دستگاه های مربوطه مشخص شود.

 

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: در این جلسات، مباحثی که مطرح می شود در عرصه سخت افزاری و نرم افزاری باید به صورت عملیاتی باشد.

 

وی ادامه داد: باید در کنار مدیران دستگاه های عضو در جبهه فرهنگی، نیروهای عملیاتی و اجرایی آن دستگاه ها نیز در جلسات حضور داشته باشند تا در عرصه اجرایی شدن مصوبات و هم افزایی توان اجرای دستگاه ها، شاهد توفیقات بیشتری باشیم.

 

گفتنی است، در این دیدار حجج الاسلام اسکندری، مدیر کل تبلیغات اسلامی قم و لطفی نیاسر، مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم نیز ضمن تأکید بر عملیاتی شدن مصوبات این نشست، بر هم افزایی دستگاه های عضو در جبهه فرهنگی تأکید کردند./1323/د101/ف

ارسال نظرات