۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۲۶۳۴۶۱
فرمانده سپاه عاشورا:

بازرسی از مناطق نظامی خط قرمز نظام است

خبرگزای رسا ـ سردار کریمیان گفت: در صورت حضور بازرسان غربی در مناطق نظامی عزت، استقلال و حیثیت نظام لکه‌دار می شود.
فرمانده سپاه عاشورا

سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به ادعای غرب مبنی بر ضرورت بازرسی از مناطق نظامی کشور به بهانه راستی‌آزمایی برنامه هسته‌ای ایران اظهار داشت: آنچه مسلم است؛ تحقق چنین امری محال بوده و محقق نخواهد شد.

 


وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها بر عدم مصاحبه غرب با دانشمندان هسته‌ای کشور و مقابله با بازرسی از مناطق نظامی را گوشزد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: بازرسی از مناطق نظامی خط قرمز نظام اسلامی ایران است، چراکه در صورت حضور بازرسان غربی در این مناطق عزت، استقلال و حیثیت نظام لکه‌دار می شود.

 


سردار کریمیان با تأکید بر این‌که بازرسی از مناطق نظامی کشور با حیثیت و شرف ملت ایران گره خورده است، افزود: درخواست طرف غربی شبیه آن است که فردی با زور و ضرب وارد خانه ما شود و درخواست بازرسی داشته باشد، که محال امر است کسی در مقابل این زورگویی و زیاده‌خواهی ایستادگی نکند.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مقابله با تهدیدات دشمنان نظام تصریح کرد: تراز پاسداران باید در حد انقلاب اسلامی باشد که بسترساز انقلاب جهانی حضرت ولی‌عصر(عج) است، در شرایط امروز جامعه داشتن روحیه خدمت گذاری لازمه حضور در سپاه است.

 


فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به این‌که سپاه نه تنها در عرصه‌های دفاعی و نظامی، بلکه در دیگر بخش‌های سازندگی نیز در خدمت مردم است، افزود: پاسداران باید با تعهد و تخصص و روحیه شهادت طلبی و ایثارگری خود را مجهز کنند تا حتی در صورت نیاز در فراسوی مرزهای جغرافیایی نیز حضور داشته باشند.

 


سردار کریمیان با بیان این‌که سپاه امروز مورد هدف دشمن است، اظهار داشت: دشمنان تلاش می کنند با ترویج شایعات بی پایه و اساس، پایگاه مردمی سپاه را تضعیف کنند، اما این توطئه محقق شدنی نیست، چرا که سپاه زائیده انقلاب اسلامی ایران است./853/ت302/ب4

ارسال نظرات