۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۲۶۳۶۴۰
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس:

مجلس از دستاوردهای هسته ای کشور قاطعانه حمایت می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از دستاوردهای فرزندان این مرزوبوم در این رابطه به شدت نظارت، حراست و صیانت می‌کند تا ذره‌ای از حق و حقوق ملت پایمال نشود.
مقيمي، نماينده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، احمدعلی مقیمی، نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی امروز در اجتماع مردم نکا در حسینیه شهمیرزادی‌ها اظهار کرد: ایران اسلامی به‌دنبال فناوری و تولید علم است و ده ها سال این مسأله را دنبال کرده و اکنون به نقطه‌های مثبتی در این رابطه رسیده‌ایم که از حق مسلم خود دست برنمی‌داریم.

 

وی با بیان این که در مذاکرات خط قرمزهایی داریم که ولی امر مسلمین مشخص کرده‌اند و تیم مذاکره‌کننده باید رعایت کند، افزود: به فرموده رهبری تحریم‌ها باید یک‌جا حل و رفع شود و همچنین تیم مذاکره‌کننده در چارچوب هسته‌ای مذاکره کند و غنی سازی نیز باید رسمیت یابد.

 

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اجازه هیچ‌گونه بازجویی در صنایع را به کسی نمی‌دهیم، گفت: ایران اسلامی براساس استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شکل گرفته است و بر همین اساس ما اجازه بازجویی از صنایع و دانشمندان هسته‌ای را نمی‌دهیم و پای حرف‌مان هستیم.

 

مقیمی با بیان این که طرف مقبل ما فتنه‌گر است، یادآور شد: دشمن ما به قطع‌نامه‌های خود نیز پایبند نیست و تاکنون هشت تعهد خود را نقض کرده است و هر روز بهانه جدید، تحریم جدید و ناسزایی دارد که باید نگاه راهبردی در این رابطه ارائه شود.

 

وی ادامه داد: ما صدر درصد بیانیه لوزان را قبول نداریم، اما نباید تیم مذاکره‌کننده را خائن بخوانیم، تیم مذاکره‌کننده خیانتکار نیستند و باید با نگاه راهبری، نظارت دقیق‌تری در این زمینه انجام دهند.

 

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مجلس از دستاوردهای فرزندان این مرزوبوم در این رابطه به شدت نظارت، حراست و صیانت می‌کند تا ذره‌ای از حق و حقوق ملت پایمال نشود.

 

مقیمی در ادامه با اشاره به این که آرمان‌های ما قدرت ملی ما است، تصریح کرد: آرمان‌های ما که همان استکبارستیزی، کمک به مظلومین جهان، کمک به ستم‌دیدگان، اداره کشور براساس دکترین جدید ولایت فقیه و غیره است، هویت ملی ما است که اگر این آرمان‌ها نباشد سخن و حرف جدیدی نداریم و به همین دلیل با حفظ این آرمان‌ها، اجازه نمی‌دهیم کسی با آرمان‌های ما بازی کند.

 

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام این که امروز شرق مازندران از تأثیرگذارترین نقاط در استان است، بیان داشت: شرق مازندران با خارج شدن از محرومیت دیروز، امروز در حال رشد و تعالی است و در این توسعه، همه باید کمک‌کار هم باشند و ملت و دولت در کنار هم برای رفع مشکلات گام بردارند.

 

مقیمی گفت: اگر تا دیروز شرق مازندران در برخی موارد، دارای مدیرانی ازکارافتاده بود، امروز با توجه به رشد و پویایی در این حوزه، شاهد مدیرانی توانمند، خلاق و زبده هستیم و از این بابت به خود می‌بالیم که شرق مازندران دیگر جایگاه مدیران تبعیدی و تبعیدگاه نیست.

 

وی افزود: امروز ما برابر توسعه سند چشم‌انداز در حال حرکت هستیم و در برخی موارد نیز از این سند پیشی گرفته‌ایم که به‌عنوان نمونه در حوزه ورزش، براساس سند چشم‌انداز سرانه ورزشی ما باید در انتهای برنامه پنجم 2/1 متر مربع باشد که هم اکنون سرانه ورزشی نکا 44/1 متر مربع است و از برنامه پنجم هم جلوتر هستیم که این پبشرفت در گرو کار گروهی و اتحاد است./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات