۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۲۶۴۶۵۰

کسب رتبه برتر کشوری اوقاف کاشان در اجرای برنامه‌های سال گذشته

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کاشان گفت: اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کاشان موفق شد در تحقق و اجرای مطلوب برنامه های سال 93، اجرای طرح آرامش بهاری کشور و اجرای طرح ملی حفظ قرآن رتبه برتر را کسب کند.
حجت الاسلام محسن ضيائي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان،  حجت الاسلام محسن ضیایی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در ششمین مجمع سراسری مدیران، معاونان و کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور که روز گذشته دهم خردادماه در در مجتمع آدینه تهران با هدف تحقق و اجرای مطلوب برنامه های سال 93 برگزار شد، استان اصفهان به عنوان استان برتر کشور در اجرای برنامه های سال گذشته انتخاب و معرفی شد.

 

وی افزود: در این مجمع که با حضور رؤسای اداره کل، معاونان سازمان و مدیران کل سازمان و رؤسای ادارات و کارشناس مسؤولان ادارات کل برگزار شد، شهرستان کاشان در تحقق و اجرای مطلوب برنامه های سال 93 با بیشترین امتیاز از بخش های معاونت های فرهنگی، بهره وری، حقوقی و ثبتی و اداری مالی، رتبه اول را به خود اختصاص داد و ناحیه یک و دو اصفهان و خمینی شهر رتبه های دوم تا چهارم را کسب کردند که از سوی قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تجلیل شدند.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان یادآور شد: در این مجمع شش نفر از کارکنان و معاونان و کارشناسان اداره کل اوقاف استان اصفهان نیز حائز رتبه برتر و تقدیر شدند.

 

حجت الاسلام ضیایی در ادامه از کسب رتبه اول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در اجرای طرح آرامش بهاری در کشور خبرداد و افزود: در ششمین مجمع سراسری مدیران، معاونان و کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، شهرستان کاشان به همراه چند شهرستان دیگر به صورت مشترک رتبه اول در اجرای طرح آرامش بهاری در نوروز سال 94 را به خود اختصاص دادند و لوح تقدیر از معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور دریافت کردند.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در ادامه از کسب رتبه برتر 8 نفر از مربیان کاشانی در طرح ملی حفظ قرآن استان اصفهان خبرداد و گفت: در جلسه تقدیر از مربیان طرح ملی حفظ قرآن در استان اصفهان که هفته گذشته در اصفهان برگزار شد از هشت نفر مربیان قرآنی شهرستان کاشان که در طرح ملی حفظ قرآن استان اصفهان حائز رتبه برتر شده بودند از سوی معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تقدیر و تجلیل شدند. 

  

حجت الاسلام ضیایی همچنین تلاش همکاران در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان را کسب موفقیت های به دست آمده حائز اهمیت دانست یادآور شد: انتشار اخبار اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان از سوی رسانه ها، به ویژه خبرگزاری رسا در پوشش کامل و جامع برنامه های هفته وقف یکی از آیتم هایی بود که کاشان را در رتبه اول کشور قرار داد.

 

 شایان ذکراست، ششمین مجمع سراسری مدیران، معاونان و کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور دیروز دهم خرداد ماه در مجتع آدینه تهران با حضور 700 نفر از رؤسا و معاونان، رؤسای اداره کل، معاونان سازمان و مدیران کل سازمان و رؤسای ادارات و کارشناس مسؤولان ادارات کشور از 400 شهرستان و از 31 استان کشور برگزارشد./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات