۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۲۶۴۶۵۳
نماینده مجلس:

مسؤولان و تیم مذاکره‌ کننده موظف به رعایت خطوط قرمز هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام احمدی گفت: مسؤولان و گروه مذاکره‌ کننده، موظف به رعایت خط قرمزها هستند و مردم شریف ایران اسلامی، زیر سایه ولایت، به هیچ‌کس اجازه عبور از خطوط قرمز نظام اسلامی را نخواهند داد.
حجت الاسلام موسي احمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) شهرستان دیر، صبح امروز با حجت‌الاسلام موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

حجت‌الاسلام احمدی در این نشست، ضمن بیان اهمیت مسائل روز، گفت: ایمان، تقوا و بصیرت از لوازم قرار گرفتن در مسیر ولایت است و طلاب علوم دینی باید در این امر بکوشند.

 

وی با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات هسته‌ای، اظهار داشت: مسؤولان و گروه مذاکره‌ کننده، موظف به رعایت خط قرمزها هستند و مردم شریف ایران اسلامی، زیر سایه ولایت، به هیچ‌کس اجازه عبور از خطوط قرمز نظام اسلامی را نخواهند داد.

 

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، ما نیز با توافق همراه با تهدید و تحقیر موافق نیستیم و اجازه بازرسی از مراکز نظامی و تأسیسات هسته‌ای و مصاحبه با دانشمندان را نمی‌دهیم.

 

حجت‌الاسلام احمدی تأکید کرد: آمریکا و سران غربی، با وجود تمام مکر و حیله‌ای که دارند، اما به‌هیچ‌عنوان توانایی مقابله باقدرت و عزت جمهوری اسلامی ایران را ندارند./846/پ203/ب4

ارسال نظرات