۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۲۶۴۷۳۸
سخنران حرم حضرت معصومه:

منتظران واقعی باید سبک زندگی امام زمانی داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ سخنران حرم حضرت فاطمه معصومه(س) بابیان این‌که منتظر امام زمان(عج) باید مانند ایشان زندگی کرده و در همه عرصه‌ها به ‌اندازه توان و استعداد خود حضور یابد، گفت: ما باید خود را برای کمک به امام زمان(عج) آماده کرده و سعی کنیم سبک زندگی اسلامی را که همان بستر ظهور است در زندگی خود به مرحله اجرا بگذاریم.
ميلاد امام زمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام رضوی، سخنران حرم حضرت فاطمه معصومه(س) بیان این‌که ساده زیستی، صداقت و تلاش بدون وقفه لازم یک زندگی مهدوی و امام زمانی است، گفت: مردم باید همان‌گونه که منتظر فرج هستند بسترهای ظهور را آماده کرده و سعی کنند در دوران غیبت یاور مستضعفان باشند تا روز به ‌روز از موانع فرج امام عصر(عج) کاسته شود.

 

وی افزود: متأسفانه در جامعه امروز تجمل و مصرف‌گرایی تا جایی بیداد کرده است که بیشتر مردم از هم نوعان خود و محرومان غافل شده‌اند و هرکسی در این میان تنها برای پیشرفت خود و رسیدن به منافع اش تلاش کرده و نسبت به سایر هم نوعان خود بی‌تفاوت است.

 

سخنران حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان این‌که ماه شعبان مقدمه ماه مبارک رمضان است، تصریح کرد: ما باید از فرصت‌های پیش روی خود در این ماه و شب نیمه شعبان نهایت استفاده را بکنیم تا بتوانیم به شب قدر و شناخت منزلت این شب بزرگ برسیم.

 

حجت‌الاسلام رضوی اظهار کرد: ماه شعبان ماه آمادگی برای مهمانی خداوند است و انسان می‌تواند در ماه شعبان با استغفار به درگاه الهی و احیای سنت‌های حسنه اسلامی در جامعه زمینه ورود پرشور خود را به ماه مبارک رمضان فراهم کند.

 

وی با بیان این‌که منتظر امام زمان(عج) باید مانند ایشان زندگی کرده و در همه عرصه‌ها به ‌اندازه توان و استعداد خود حضور یابد، تصریح کرد: ما باید خود را برای کمک به امام زمان(عج) آماده کرده و سعی کنیم سبک زندگی اسلامی را که همان بستر ظهور است در زندگی خود به مرحله اجرا بگذاریم.

 

سخنران حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به این‌که تربیت اسلامی فرزندان و القای محبت الهی و ولایت ائمه(ع) به کودکان از مهم‌ترین رسالت‌های پدر و مادر در عصر پر هجوم غیبت است، ادامه داد: اگر ما می‌خواهیم فرزندان امام زمانی تربیت کنیم باید از همان ابتدا محبت اهل‌بیت(ع) را در قلب کودکان خود نهادینه کنیم تا به این وسیله بتوانیم دین خود را به ائمه(ع) ادا کنیم.

 

حجت‌الاسلام رضوی با توصیه به این‌که مهم‌ترین رسالت مادران در دنیای امروز تربیت شایسته فرزند است، یادآور شد: برای این‌که در حال حاضر جامعه خود را به ‌عنوان یک الگوی کوچک از حکومت امام عصر(عج) به جهانیان معرفی کنیم باید از اعمال و رفتار خود مراقبت کرده و سعی کنیم چشم، گوش و زبان خود را حفظ کرده و با رعایت حجاب و عفاف زمینه اعتلای جامعه اسلامی را فراهم کنیم./837/پ202/ف

ارسال نظرات