۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۲۶۴۸۵۷
مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه:

دشمنان از اقتدار انقلاب اسلامی سیلی خورده اند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با اشاره به خصومت دشمنان با ایران، اظهار داشت: دشمنان، سیلی خورده اسلام هستند و روحانیان نیز با آگاهی بخشی و برنامه ریزی مناسب، در راستای گسترش و نشر عقاید اسلامی گام بر می دارند.
حجت الاسلام سعيد فتحي

حجت الاسلام سعید فتحی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جایگاه روحانیت در نظام را ارزنده خواند و عنوان کرد: وجود شناخت در هر زمینه ای راهگشا بوده و لازم و ضروری است، آگاهی دادن به مردم از وظایف خطیر و بسیار حائز اهمیت روحانیان است.


وی افزود: آگاهی دادن به مردم سبب می شود آن ها به خوبی راه حق را از ناحق بشناسند و قضاوت درستی در زمینه های مختلف داشته باشند، در زمان انقلاب نیز بسیاری از شاگردان امام خمینی (ره) بابت همین آگاهی دادن به مردم مورد آزار و اذیت و شکنجه رژیم پهلوی قرار می گرفتند.


حجت الاسلام فتحی به توطئه های استعمارگران اشاره کرد و اظهار داشت: اولین و مهم ترین برنامه استعمارگران، قرار دادن مردم در جهل و نادانی است تا از این راه بتوانند آموزه های خود را به مردم القا نموده و آن ها را فریب داده و تحت سلطه خود نگه دارند.


مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمنان سیلی خورده اسلام هستند و روحانیان نیز با آگاهی بخشی و برنامه ریزی مناسب، در راستای گسترش و نشر عقاید اسلامی گام بر می دارند.


این مسؤول ادامه داد: یک روحانی با بر تن کردن لباس روحانیت مسؤولیت خطیری در حفظ  شأن آن لباس برعهده دارد و باید در تمام رفتارهای خود سنجیده عمل کرده و نمونه باشد، زیرا هر روحانی نماینده جامعه روحانیت است.


وی مردم را علاقه مند به روحانیت دانست و گفت: مردم به خاطر روحانیت اصیل که در تعامل با آن ها هستند و همچنین با نگاه به بزرگان دین که اهل علم و عمل به آموزه های قرآنی هستند، نسبت به جایگاه روحانیت اهمیت ویژه ای قائل هستند.


حجت الاسلام فتحی ملاک سنجش باطنی افراد را عمل و اعتقاد قلبی به آموزه های قرآن خواند و عنوان کرد: افرادی که آموزه های قرآن را با دل و جان پذیرفته باشند، به ظلم و ظالمان تمایل نمی یابند چون معتقدند با تأیید رفتار آن ها، آتشی که دامن آن ها را گرفته، دامن گیرشان خواهد شد.


وی با اشاره به تعابیر زیبای رهبر معظم انقلاب از نرمش قهرمانانه اظهار کرد: گاه با نیت حفظ نظام و در کنار حفظ قدرت و عزت کشور، می توان نرمش قهرمانانه داشت و اصل این نوع نرمش، شجاعت و شهامت بوده و زیر نظر ولی فقیه است.


مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، برای توصیف نوع رهبری و مدیریت رهبر معظم انقلاب، به جبهه گیری دشمنان نسبت به ایشان اشاره کرد و تصریح کرد: هجمه های دشمنان نسبت به رهبر معظم انقلاب نشان از شکست نقشه های آن ها از جانب رهبر دارد، استکبار خصومتی پایان نیافتنی نسبت به رهبر معظم انقلاب در دل دارد.


وی در پایان با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه از نظام عنوان کرد: دولت، مجلس، قوای نظامی و عموم مردم باید هشیارتر باشند و فریب وعده های پوچ دشمنان را نخورند./857/ت302/ب

ارسال نظرات