۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۶۵۱۷۶
کارشناس مسائل دینی:

افرادی که به آرمان استکبار ستیزی امام بی‌توجه‌اند استکبار را نشناخته‌اند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس دینی ملت ایران را آگاه از موضعات مختلف سیاسی و جهانی دانست و گفت: ممکن است برخی با تأثیر پذیری از تبلیغات دشمن، استکبار را آبادگر درک کنند، چرا که دشمن و رسانه های آنان استکبار جهانی را خیرخواه و پدری مهربان برای ملت ها و دولت ها عنوان می کنند.
حجت الاسلام محمد علي طلوعي

حجت الاسلام محمد علی طلوعی، کارشناس مسائل دینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که آنانی که به آرمان استکبار ستیزی امام بی توجه هستند یا استکبار را نشناخته اند و به آن خوشبین هستند و یا توبه گرگ را قبول کرده اند، گفت: برخی نیز با مکر و نیرنگ، خود عامل استکبار هستند تا با منتفی جلوه دادن استکبار آنان را آبادگر بخوانند.

 

وی ملت ایران را آگاه از موضوعات مختلف سیاسی و جهانی دانست و گفت: ممکن است برخی به تأثیرپذیری از تبلیغات دشمن استکبار را آبادگر بدانند، چرا که دشمن و رسانه های آنان استکبار جهانی را خیرخواه و پدری مهربان برای ملت ها و دولت ها معرفی می کنند.

 

حجت الاسلام طلوعی با اشاره به این که حضرت آیت الله خامنه ای، ولی فقیه و مرجع جامع الشرایط هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب راه خود را که همان راه امام راحل  است ادامه می دهد، چرا که 124 هزار پیغمبر نیز راه و هدف شان یکی بوده است.

 

این کارشناس مسائل دینی گفت: حضرت آیت الله خامنه ای، راه امام خمینی(ره) را راه نجات مظلومان، استکبار ستیزی و توحیدی می داند و خود را ملزم به پیروی از اندیشه های ایشان و پیاده کردن آن در جامعه و جهان می داند.

 

وی به اشاره به این که مدیریت رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط موجود زمان، سخت تر از مدیریت  دوران امام راحل است، گفت: مشکلات داخلی و هماهنگی مستکبران جهانی، ایجاد شبهات و وجود و پیشرفت فضای مجازی مدیریت را سخت می کند از این رو شرایط مدیریت حضرت آیت الله خامنه ای دشوارتر است.

 

به گفته وی، بحران هایی مانند کوی دانشگاه، فتنه سبز، جنگ های منطقه ای و انقلاب مخملی که به دست عوامل استکبار جهانی صورت گرفت، با هدف تخریب ایران بود که لازمه آن مدیریت صحیح برای برون رفت از این دام ها و حفظ اقتدار نظام است.

 

حجت الاسلام طلوعی گفت: نا امنی خلیج فارس و ادعای کشورهای عربی در رابطه  با جزیره های خلیج  فارس نیز از مواردی است که لازمه مقابله با آن درک صحیح شرایط و شناخت صحیح دشمن است تا بتوانیم مقتدرانه در مقابل دشمن بایستیم که رهبری حضزت آیت الله خامنه برای مقابله با این شرایط بسیار هوشمندانه و مدبرانه است./1307/ت302/ح

ارسال نظرات