۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۴
کد خبر: ۲۶۵۳۰۳

چند خبر کوتاه از اصفهان

خبرگزاری رسا ـ اعزام هزاران اصفهانی به حرم مطهر حضرت امام، دیدار نمایندگان ادیان توحیدی با استاندار اصفهان و رونمایی از خاطرات فرمانده بهداری لشکر امام حسین از عناوین اخبار کوتاه اصفهان است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان میثم رضوانپور مسؤول اردوهای راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب‌الزمان گفت: هزاران اصفهانی امروز برای شر کت در بیست وپنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند.

مسؤول اردوهای راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب‌الزمان ابراز داشت: به نیابت از 23 هزار شهید استان اصفهان در بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) 23 هزار نفر از مردم این استان در قالب 700 دستگاه اتوبوس 13 به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

رضوانپور افزود: از این تعداد 8 هزار نفر از شهرستان اصفهان و بقیه از از شهرستان‌های دیگر هستند.

خمینی کبیر معنای واقعی بیداری را به جهان فهماند
نیکدین، موبد زرتشتیان اصفهان در دیدار نمایندگان ادیان توحیدی اصفهان با استاندار اصفهان گفت: حرکت انقلابی امام خمینی(ره)باعث سربلندی و عزت این سرزمین شد.

 

نیکدین با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) افزود : باید راه این رهبر بزرگ برای اعتلای ایران ادامه یابد.

 

باب کن چاریان اسقف اعظم ارامنه مرکز و جنوب ایران هم در این دیدار گفت: با پیشنهاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تأسیس مرکزی خاص برای تعامل ادیان و شناخت بیشترآنها موافق است و از این طرح حمایت می کنیم.

 

وی افزود: ادیان توحیدی همه در یک مسیر گام برمیدارند و باید برای سعادت مندی در این راه در کنار هم باشند.

 

ماه گرفته رییس انجمن کلیمیان اصفهان هم با بیان این که کلیمیان اصفهان اول ایرانی وبعد کلیمی هستند گفت: سربلندی ایران و همگامی با ادیان الهی باید سرلوحه رفتاری ایرانیان باشد.

رونمایی از خاطرات فرمانده بهداری لشکر امام حسین

حجت الاسلام فقیهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: همزمان با نیمه شعبان کتاب quotation mark آقای دکتر quotation mark از خاطرات فرمانده بهداری لشکر امام حسین در دوران دفاع مقدس دراصفهان رونمایی شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در آئین رونمایی کتاب افزود: این کتاب روایت خاطرات دکتر یوسف کشفی آزاد نخستین فرمانده بهداری لشکر امام حسین (ع) در دوران جنگ تحمیلی است.

حجت الاسلام فقیهی گفت: کتاب آقای دکتر در 800 صفحه به قلم مرتضی مساح نگارش شده است و این کتاب با مشارکت هیأت محبان اهل بیت(ع) رزمندگان اسلام در سه هزار نسخه منتشر وروانه بازار کتاب شده است./939/پ203/ح

ارسال نظرات