۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲
کد خبر: ۲۶۵۵۷۱
مدیر مدرسه مدینة العلم شهرضا:

امام خمینی مؤثرترین چهره سیاسی اجتماعی قرن بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه مدینة العلم شهرضا با بیان این که یکی از بهترین راه‌های شناخت افراد مراجعه به آثار علمی و فکری آنها در عرصه های مختلف و نشان دهنده طرز تلقی آنها از جهان است، گفت: از این جهت امام راحل(ه) در ردیف بزرگ‌ترین شخصیت‌های علمی جهان قرار دارد.
15 خرداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید نعمت الله صالح مدیر مدرسه مدینة العلم شهرضا عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد گفت: طبق فرمایش قرآن کریم ملاک عمل افراد در سطح جامعه بر اساس جریانهای اجتماعی و میزان تاثیر گذاری آنها بر امور عقیدتی سنجیده می شود و از این منظر امام خمینی(ره) مؤثر ترین چهره سیاسی اجتماعی قرن حاضر بودند.



وی در ادامه با اشاره به بیان آرا و نظرات مختلف در مورد شخصیت و اعمال امام خمینی(ره) تصریح کرد: هر چه زمان بگذرد شأن و شخصیت امام خمینی(ره) بیشتر برای همگان مشخص می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه مدینة العلم شهرضا رهبری توانمند و وفاداری نیروهای مردمی و وجود میدان تحول را از عوامل مؤثر در موفقیت هر انقلاب بیان و عنوان کرد: امام راحل(ره) مدیری توانمند بودند که توانستند با جذب رأی و نظر حد اکثری مردم و هدایت توده های مردمی آنها را به سمت ایجاد انقلابی جهانی پیش ببرند.



حجت الاسلام صالح در ادامه این مطلب افزود: مردم نقش اصلی را در پیروزی انقلاب بر عهده داشتند و اگر توده های مردمی در حمایت از انقلاب و تفکرات امام(ره) وارد صحنه نمی شدند انقلاب به پیروزی نمی رسید.



وی تأکید کرد: حضور پر شور و تبعیت بی چون و چرای مردم از امام خمینی(ره) سبب شد تا ایشان مردم ایران را از امت صدر اسلام برتر بدانند.



مدیر مدرسه مدینة العلم شهرضا گفت: انقلاب اسلامی ایران به اهداف خود در محیط برون مرزی و بین المللی رسیده است و در محیط داخلی نیز وجود مشکلات ربطی به اصل انقلاب ندارد و با درایت مردم قابل حل است./939/پ203/ب4

ارسال نظرات