۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۲۶۵۶۹۸
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

حراست از ولایت فقیه مهم ترین میراث شهدا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، گفت: مهم‌ترین میراث شهدا، دفاع از ولایت فقیه و ولایت‌مداری است که باید در این رابطه با همه توان گوش به فرمان رهبری بوده و در راستای مطالبات رهبری حرکت کنیم.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در مراسم یادواره شهدا روستای جامخانه درباره مقام شهدا گفت: شهدا به مقامی رسیدند که حضرت علی(ع) برای رسیدن به آن جایگاه گریه کرد.

 

وی با بیان این که امام علی(ع) را جهل و بی‌بصیرتی مردم از پای درآورد افزود: این نقطه مهم تاریخ شیعه است که امروز باید این آن را مدنظر داشته باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران خاطر نشان کرد: امروز که به برکت خون شهدا و درایت امام راحل، انقلاب پیروز شد و به اینجا رسیدیم که بتوانیم حق خود را از استکبار بگیریم و آبروی اسلام و قرآن شویم نکند یک وقت مکر شام بر نیزه رفت بی‌بصیرتی بیاید و جهل و نادانی بیاورد.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که مردم در سال 88 بعد از فتنه نشان دادند که با بصیرت هستند، تصریح کرد: مردم در نهم دی مشت محکمی بر دهان بی‌بصیرتان و دشمنان خارجی و داخلی زدند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا اظهار داشت: این نظامی که به نام جمهوری اسلامی شناخته شده و پنجه در پنجه استکبار کرده و تا اینجا موفق بوده است و امروز سربازان جبهه دیپلماسی در مقابل آنها هستند انشالله در حفظ دستاوردهای انقلاب موفق باشند.

 

وی با اشاره به سخنان امام راحل گفت: انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت مجاهدان در طول تاریخ است و امانت در دست شما مردم و حفظ جمهوری اسلامی از نماز واجب‌تر است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دنیای کفر به رهبری شیطان بزرگ آمریکا در تقابل است، افزود: نقطه قوت انقلاب اسلامی فرهنگ عاشورا است و دشمنان بعد از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به این مسأله کاملاً پی برده اند.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که مهم‌ترین میراث شهدا، دفاع از ولایت فقیه و ولایت‌مداری است که باید در این رابطه با همه توان گوش به فرمان رهبری بوده و در راستای مطالبات رهبری حرکت کنیم، یادآور شد: دشمنان در دوران مختلف به ناکامی های خود در برابر ایران اسلامی اقرار کرده اند که بیانگر اقتدار کشور عزیزمان است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما ثمره تلاش ها، جانفشانی ها و جانبازی هزاران انسان عاشق است که با تقدیم جان، مال و آبروی خود انقلاب اسلامی را حفظ کردند و امروز تحویل ما شده است.

 

وی به هجمه های مختلف فرهنگی دشمن علیه مبانی دینی ما اشاره کرد و با بیان این که اقتدار رمز اثرگذاری ما در این رخنه های فرهنگی است، خاطرنشان کرد: باید پیشرفت های مناسب در عرصه علم و تکنولوژی در نظم جدید دنیای امروز نقش آفرینی کنیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات