۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۲۶۶۴۲۴
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان:

دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه است

خبرگزاری رسا‌ ـ‌‌‌ نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» به معنای این است که مؤمنان باید در برابر دشمنان اسلام با اقتدار بایستند و در بین نیروهای خودی همدلی، وحدت و مهربانی وجود داشته باشد.
حجت الاسلام رضا غفاري پور

حجت الاسلام رضا غفاری پور، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: انتخاب شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» مبنای دینی و قرآنی دارد.

 

وی افزود: شعار سال به معنای  این است که مؤمنان باید در برابر دشمنان اسلام با اقتدار بایستند و در بین نیروهای خودی، همدلی، وحدت و مهربانی وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام غفاری پور با اشاره به این که انتخاب شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی به دلیل قرآنی بودن و ضرورت آن در شرایط امروز است، گفت: دشمن با برنامه ریزی به دنبال اختلاف بین دولت و ملت و مسؤولان و دو قطبی و یا چند قطبی کردن جامعه است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: با انتخاب شعار سال می توان ضمن حمایت از دولت، نقد سازنده نیز از مسؤولان داشت تا از این طریق شاهد همفکری و برطرف شدن نقاظ ضعف باشیم.

 

وی یادآور شد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب می توان در مقابل مسائل داخلی و جامعه خودی، رصد هوشمندانه، نقد منصفانه و دفاع حکیمانه داشت که این  اقدام به معنای همدلی و همزبانی است.

 

حجت الاسلام غفاری پور با اشاره به این که در نقد باید ضعف های یکدیگر بیان شود و در عین حال قصد تخریب طرف مقابل وجود نداشته باشد، گفت: از این طریق می توان مشکلات درون را برطرف کرد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: با همدلی و همزبانی می توان از سوء استفاده دشمن از مسائل داخلی کشور جلوگیری کرد و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرد./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات