۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۲۶۷۲۵۷
امام جمعه شهرستان آران و بیدگل:

رضایت مندی مردم در اولویت مسؤولان باشد

خبرگزاری رساـ امام جمعه شهرستان آران و بیدگل، عملکرد مسؤولان را یکی از راه های رضایت مندی مردم دانست و افزود: مسؤولان باید تلاش کنند سمت و سوی فعالیت های خود را به گونه ای قراردهند که رضایت مندی مردم را به دنبال داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد موسوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی امام جمعه شهرستان آران و بیدگل ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در سالن اجتماعات جهادکشاورزی شهر ابوزیدآباد از توابع شهرستان آران و بیدگل، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار امیدواری کرد بتوانیم از ظرفیت های این ماه که به نام ماه خدا و میهمانی بندگان خدا است نهایت بهره برداری را داشته باشیم.

وی در ادامه رفع مشکلات مردم را یکی از وظایف مسؤولان شهرستان دانست و یاد آورشد: عملکرد مدیران و مسؤولان دستگاه های اجرایی شهرستان می تواند رضایت مندی مردم را به همراه داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در ادامه با اشاره به این که انسانی که عبد خدا شود از غیر خدا وارسته می شود و به مقام و مرتبه انقطاع میرسد و به خدای سبحان و رب العالمین وابستگی پیدا می کند گفت: هر کارگزار جامعه توحیدی باید عدالت محور،حق محور و مردم محور باشد.

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل، نامه امیرمومنان به مالک اشتر را یک استراتژی کلی برای حکومت های جامعه بشری دانست و یاد آورشد: نامه امیرمومنان(ع) باید سرلوحه امور مسؤولان و مدیران دستگاه های اجرایی قرار داشته باشد.  

و ی دربخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به این که شهرستان آران وبیدگل منطقه ای کویری است افزود:بادها و طوفان ها در این منطقه شن ها و ماسه ها را بصورت روان به حرکت در آورده و باعث به وجود آمدن ریزگردها می شود فضای آلوده و نامطلوبی را در شهرستان ایجاد به وجود می آورد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی گفت: برخی افراد سودجو که به فکر زندگی و سلامت مردم نیستند و اغلب آنها افراد غیربومی هستند به تاغ زارها و جنگل های دست کاشت شهرستان تجاوز و تعدی می کنند و همین امر باعث می شود تا ریزگردها و شن های روان به طرف شهرستان حرکت کند که این اقدام خیانت بزرگی به سلامت جامعه است.

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل از مسؤولین منابع طبیعی استان اصفهان و کشور درخواست کرد تا اهتمام ویژه ای برای اختصاص اعتبار جهت مقابله با حرکت شن های روان کویر به شهرستان آران و بیدگل داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در ادامه شهرستان آران و بیدگل را یکی از گرم ترین شهرستان های استان اصفهان اعلام کرد و افزود: شهرستان آران و بیدگل با شهرهای غرب و جنوب استان به لحاظ اقلیمی متفاوت است و مردم این شهرستان به صورت شبانه روزی شش ماه اول را سال در گرما سپری می کنند.

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل یاد آورشد: باتوجه به آغاز فصل تابستان و افزایش مصرف برق و آب دراین ایام ازمسئولین و دولتمردان درخواست می شود تعرفه های آب و برق این شهرستان را در ردیف تعرفه های مناظق گرمسیری قرار دهند./1307/

 

ارسال نظرات