۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۲۶۷۴۴۶
مشاور مقام معظم رهبری در سپاه:

285 مصداق تبلیغاتی دفاع مقدس تعیین شد

خبرگزاری رسا ـ سردار آسوری با اشاره به تشکیل کارگروه 12 نفره در زمینه تبلیغات و عملیات روانی، از تعیین 285 مصداق تبلیغاتی دفاع مقدس خبر داد.
دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار محمدعلی آسوری، مسؤول کارگروه تدوین نقش تبلیغات و عملیات روانی در دفاع مقدس امروز در گردهمایی پیشکسوتان تبلیغات و عملیات روانی در تبریز با اشاره به تشکیل کارگروه 12 نفره در زمینه تبلیغات و عملیات روانی، از تعیین 285 مصداق تبلیغاتی دفاع مقدس خبر داد.


وی با اشاره به عناوین برنامه‌های تبلیغی در حوزه دفاع مقدس، بر همکاری مسؤولان تبلیغی در انعکاس مسائل فرهنگی تأکید کرد و گفت: در مجموع 285 مصداق در زمینه تبلیغات مورد توجه است و درخواست ما از استان‌ها این است که در این مورد اقدام کنند و مصادیق استانی را نیز برجسته کنند.

 

مشاور رهبری در سپاه با اشاره به عناوین کارگروه تدوین نقش تبلیغات روانی در دفاع مقدس اظهار کرد: انعکاس نظرات و فرمایشات امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید که در دفاع مقدس داشته‌اند، در اولویت کارگروه تدوین نقش تبلیغات و عملیات روانی در دفاع مقدس قرار دارد.

 

وی انعکاس روحانیان رزمی و تبلیغی دوران دفاع مقدس در تشویق مردم به حضور در جبهه‌ها و نیز سخنان فرماندهان سپاه تمامی استان‌ها را از دیگر اولویت‌های این کارگروه عنوان کرد و گفت: تبیین این نظرات و دیدگاه‌ها بایستی با بهره‌مندی از زبان هنر و با ظرافت خاص همراه باشد.

 

سردار آسوری با اشاره به تعیین دبیری برای هر استان در این کارگروه و انتخاب 12 نخبه عرصه تبلیغات و عملیات روانی گفت: متأسفانه انعکاس مسائل تبلیغاتی دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از 25 سال مورد غفلت واقع شده است که باید در این موضوع مهم، کوشا و فعال وارد شویم.

 


مسؤول کارگروه تدوین نقش تبلیغات و عملیات روانی در دفاع مقدس خواستار استمرار در برنامه‌های کارگروه در استان شد و گفت: باید جلسات هفتگی در این مورد برگزار و به محورهای توسعه توجه بیشتری شود، ضمن این‌که حضور رسانه‌ها در زمینه انعکاس تبلیغات دفاع مقدس مورد تأکید است.

 

وی حضور فعال رسانه ملی برای گسترس دامنه تبلیغات و فعالیت های کارگروه تدوین نقش تبلیغات و عملیات روانی در دفاع مقدس را خواستار شد و گفت: لشکر همیشه پیروز 31 عاشورا همواره یکی از برکات دوران دفاع مقدس بوده است، که دلاوران تبلیغی این لشکر نقش بسزایی در تبیین دستاوردها و پیروزی های آن داشته اند./853/پ202/ح

ارسال نظرات